vraag aan de belgische lezers : sheraton brussel airport

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • showband
    • May 2001
    • 4524

vraag aan de belgische lezers : sheraton brussel airport

beste mensen, wij spelen binnenkort in het sheraton brussel airport (zaventem)
    Zoals gewoonlijk zijn we niet gehuurd om de FOH te leveren. (gelukkig, want wat een kathedraal)

Maar ik heb twee praktische vragen:
    1) Het hotel zegt dat er een personeels-parking is. Die we mogen gebruiken. En dat daar een busje in kan.
    Kan iemand dat bevestigen. Alle parkings op het vliegveld zijn namelijk lager dan 1,90m en ergens anders parkeren zal waarschijnlijk een drama worden.

2) ik heb met de sennheisser freq, webpage een chart gemaakt. kanaal 69 (854 - 862 MHz) is officieel vrij. Maar je zit midden op een vliegveld. Ik heb naast radio holland in scheveningen altijd goed kunnen werken. Maar ik weet niet of de interferentie op zaventem te groot is?

Zowiezo ga ik met wire backups staan. En zo min mogelijk zenders gebruiken. Maar minder dan 5 EW300's maakt het al echt moeilijk En ik heb er zeker 3 in de lucht nodig. (van de 11 dus dat is best een reductie niet?)

iemand andere tips over de locatie? (wat een snertplek om een feest te houden zeg qua bereikbaarheid! Maar veel gasten komen per vliegtuig dus ik snap het wel.)
    Last edited by showband; 15-06-12, 07:48.
    lekker belangrijk!
  • mrVazil
    • Mar 2010
    • 330

andere tips over de locatie? Vertrek op tijd! Zaventem is een verkeersstrop, er zijn overal wegenwerken bezig op de ring en je weet nooit wanneer je plots even 2 uur file hebt daar.

Comment

• DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

Originally posted by mrVazil
      andere tips over de locatie? Vertrek op tijd! Zaventem is een verkeersstrop, er zijn overal wegenwerken bezig op de ring en je weet nooit wanneer je plots even 2 uur file hebt daar.
      2uur? Dat is wel een beetje overdreven, ik kom wekelijks aan zaventem voorbij (vanuit nederland) en als ik pech heb doe ik over de totale reis 3 uur, dat is dan wel inclusief ring antwerpen en vanuit zeg maar den bosch. En ja helaas midden in de spits.

Comment

• w00Dy
        • May 2006
        • 257

Het is een hotel, dat bevoorraadt moet worden dus je zal wel ergens kunnen lossen. Neem nog dat je bus niet kortbij kan staan.
        Alles begint bij Neutrik

Gitaren verdienen beter dan een SM 57

Comment

• showband
          • May 2001
          • 4524

het is op een zaterdag, en we komen rond 17:00 uur daar aan.

dat zal dan toch wel schelen?

verder iemand nog ervaringen met zenders daar op het vliegveld?
          (ik ben een beetje bang voor de combinatie draadloos in-ear en de combinatie met een omgeving die barst van de peilbakens, radarsets, portofoons, bagagescanners enz)
          lekker belangrijk!

Comment

• DJ Antoon
            • May 2005
            • 1681

Originally posted by showband
            verder iemand nog ervaringen met zenders daar op het vliegveld?
            (ik ben een beetje bang voor de combinatie draadloos in-ear en de combinatie met een omgeving die barst van de peilbakens, radarsets, portofoons, bagagescanners enz)
            Ik heb ooit in een hangar op vliegveld munchen gestaan, daar was van te voren duidelijk welke frequenties gebruikt konden en mochten worden. (Te weinig natuurlijk...)

Kun je via het hotel of vliegveld geen duidelijkheid krijgen? Lijkt me de meest logische weg.

Comment

• showband
              • May 2001
              • 4524

natuurlijk de organisatie en het hotel gevraagd.

het hotel weet natuurlijk van niets. (dan zijn ze ook niet aansprakelijk dus dat is logisch) en gewoon tamelijk losstaande geruststellende verhalen heb ik niet voldoende aan.

als iedereen zegt dat het vast kan dan kan het soms
              als mensen zeggen dat het niet kan, heb je een bron van de problemen die je werkelijk moet oplossen.

Ik heb een backupplan. En probeer de assumption zo veel mogelijk te bestrijden. Als er nu collega's zijn die daar met reguliere setups goede resultaten hebben voel ik me zekerder. En is de backup backup. Als collega's zeggen we hebben best last van storingen dan weet ik dat een zo groot mogelijk deel van de backup al direct op draad gaat. Dit lijkt mij een typische forumvraag. En ik speel eerlijk gezegd nooit op vliegvelden...
              lekker belangrijk!

Comment

• Jan van Duren
                • May 2004
                • 204

maar, als je bang bent voor problemen. waarom dan niet een microfoon met een kabel?

Comment

• showband
                  • May 2001
                  • 4524

zoals ik al zeg, we gaan backup leggen.

Maar we zijn met met 9 personen.
                  Waarvan er maar drie vast zitten (drum bas, toetsen)
                  op een toneel door elkaar bewegen is echt minder voor de presentatie als de inears en de microfoons aan kabels zitten.
                  lekker belangrijk!

Comment

• Jan van Duren
                    • May 2004
                    • 204

ja, dat is natuurlijk zo.

veel succes. ben benieuwd hoe het afloopt.

Comment

Working...