Heeft er iemand nog suggesties van speakers die leuk/handig zijn om eens te beluisteren?
4-Acoustic... wel, of niet?
Collapse
X
-
Even een vraagje. Ik heb ergens gehoord, een geluids beurs (of iets wat er op leek), dat de X15BHL gelijk is aan de LT15HL. De driver, beide wit/zwart, zien er hetzelfde uit. Ook alle specs zijn hetzelfde. Kan het zijn dat de LT alleen voor on thé road wat meer bestendiger is tegen beschadigingen?
Stel ik kan de DAP Audio X15 B voor €250 krijgen, helemaal nieuw in doos, ook geen demo model. Is dit de moeite waard om eens naar te gaan kijken?Comment
-
Eerlijk gezegd vind ik dat 4-Acoustic hier wel een beetje onjuist met DAP vergeleken wordt. In mijn ogen klinkt het beter en zijn de kasten netter gebouwd van kwalitatief hoogwaardiger materiaal.
Nu krijg ik ook prima geluid uit een DAP RS set, maar met meer moeite dan bij mijn 4A FCS 115T G2 topjes.
Mocht je interesse hebben, kom gerust eens luisteren. Ik kan je een opstelling met 4A FCS 115BP subs (dubbel 15" bandpass) in combinatie met FCS 112T G2 toppen laten horen net als een setje FCS 115T G2's.Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
In de toekomst gaat 4A alleen nog maar systeemversterkers verkopen dus 1 versterker met ingebouwde DSP wat al hun speakers zijn voorgeprogrameerd.
Prototype is er al ( 4 kanaals versterker )EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
ronaldino.
gewoon als vraag.
4AC zit in het segment waarin kleine investeringen gedaan worden. Wat shows draaien, nieuw subje kopen, wat showtjes draaien, setje PARREN erbij, wat showtjes draaien, nieuwe topjes, wat showtjes draaien, nieuwe eidbak. enz enz
Als je in die prijsklasse totaalsystemen gaat maken waarbij je in een klap de hele set inclusief versterkers moet kopen. Ben je dan niet bang de basis van je klanten kwijt te raken? Niet elke drivein of band kan in een keer de speakers en versterkers even vervangen.
Voor PA bedrijven vind ik het geen tafellaken. Maar als "systeemamp spul" is het straks ook geen servet meer.lekker belangrijk!Comment
-
Ik vind het een goed idee wat ze willen in ieder geval meer zekerheid op je systeem.
ik heb gevallen dat er speakers stuk gaan ( niet alleen 4A ) door verkeerd gebruik vaak van te lichte versterkers of veel teveel vermogen gebruikt.
Door dit systeem in te zetten is het op zich goed zeker garantie bepalend.
Als je de amps in het b-merken systeem nameet in dezelfde vermogens wijken ze toch redelijk af met het voltage. dus kan schade veroorzaken aan speaker.
Veel Amerken werken ook met dergelijk systeem waardoor je de max eruit kunt halen zonder al teveel problemen te krijgen.Last edited by Rolandino; 17-06-12, 14:11.EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
4-Acoustic heeft net een line-array systeem uit en de G2 variant van het hoorngeladen systeem (wat overigens erg netjes klinkt!).Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
Is ook nog niet bekend tot zover zijn ze bezig met ontwikkeling ervan.
Heb goede kontakten met 4Acoustic meer dan de meeste "Dealers"EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
-
Snel kopen voor ze van gedachten veranderen komt nog wel BTW bij zo niet heb je mazzel mss wel een opruiming.EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
Comment