Vernieuwde CDJ 2000 ? Iemand iets gehoord ?
Collapse
X
-
iTunes verkoopt verder niks in slechte kwaliteit, maar wel een gecompressed bestandsformaat, waarbij de kwaliteit nu wel hoger staat dan enkele jaren geleden. Je moet best een knappe jongen zijn wil je het verschil tussen een cd en AAC willen horen. (nouja, je mag ook lelijk zijn, je hebt een goed gehoor nodig...) Als ze crappy kwaliteit zouden bieden zouden ze niks verkopen...IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.Comment
-
Het publiek weet het misschien niet zo direct te benoemen maar een goed geluid is wel degelijk onderdeel van de beleving.
Alle ontwikkelingen die tot verbetering van de geluidskwaliteit leiden worden door slechte MP3's in één klap de nek omgedraaid en dat is jammer.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Ik vind ook gewoon dat een dj netjes zijn spullen op orde moet hebben. Als je dan al draait met nummers op een sticky...dan mag je toch wel verwachten dat die dan van een goede kwalitet zijn. Als mensen een djm 800 en cdj 2000 eisen om daarna bagger mp3ś erop te draaien dan vind ik je gewoon een prutser die ze vak/hobby gewoon niet serieus neemt.Comment
-
Ik vind ook gewoon dat een dj netjes zijn spullen op orde moet hebben. Als je dan al draait met nummers op een sticky...dan mag je toch wel verwachten dat die dan van een goede kwalitet zijn. Als mensen een djm 800 en cdj 2000 eisen om daarna bagger mp3ś erop te draaien dan vind ik je gewoon een prutser die ze vak/hobby gewoon niet serieus neemt.There is no substitute for imaginationComment
-
1 wat hogere voor draaien met LP's omdat die het zwaarst zijn, daarna een iets goedkoper bedrag voor CD, want die zijn makkelijker te sjouwen en voor MP3 mag er nog wat af, want die stick past in zijn broekzak?
Denk dat veel crappy kwaliteit mp3's ook komen omdat er overal allerlei mixen vandaan getrokken worden... iemand vind een leuk nummer of remix op Youtube of Soundcloud en kan deze er alleen in brakke kwaliteit af halen... Dan kan je weer een discussie beginnen over het wel of niet nodig zijn van dat specifieke nummer.
Standaard platen hoor je wel gewoon in goede kwaliteit te hebben... als ik als simpel drive-in showtje al al mijn muziek netjes kan kopen, kan, of eigenlijk moet, een goed betaalde DJ dit ook.Last edited by Roeltej; 17-07-12, 12:27.Vitality ShowComment
Comment