D&R Discom 3

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stephan
    • Mar 2001
    • 34

D&R disco menpanelen heb ik zelf nooit mee gewerkt maar heb van mensen gehoord dat er goed mee te werken is. De meeste grote discotheken in de wereld hebben vaak een D&R staan, of dit komt doordat ze Dateq niet kennen of niet goed vinden weet ik niet! De Dateq 7.3 vind ik zeker z'n geld waard in hoe die klinkt en kwaliteit. ik heb tegewoordig wel gemerkt dat alle dj's graag een Pioneer willen omreden van korte faders??? en echo zooi!

Stephan

Maar wij hebben H2O klikers!
    steeds meer hagenezen op het forum. goed bezig!!!

Comment

• Ws Soundexpresse
      • Jun 2001
      • 1007

hoi stefan,

we hebben nu overal lpm7.2 tjes in zitten.

Maar vanwege een aantal boekeningen doe er bij zijn gekomen moet ik een nieuwe tafel erbij hebben. Ik ben zeer te spreken over de dateq's maar ik heb ook een hoop gehoort over d&r.
      Ik wil daar toch wat mee gaan proberen omdat ik de nieuwere dateq's minder vindt (zijn ook goedkoper). Nu heb ik de lpm7.3 nog nooit open gehad dus ik weet niet og ie modulair is.

Omdat wij nogal wat Aprés-Ski dingen doen wil er nogwel eens wat
      bier door de lucht vliegen. Dus daarom een modulaire tafel.
      Die is dan makkelijker schoon te maken en te repareren.

MVG Willem (soundexpresse@planet.nl)
      Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• merlinos
        • Dec 2003
        • 5

Ik heb er 1 staan waarop ik 6 cd players heb staan allemaal met startlink.
        Discom gaat dan naar pioneer djm 500 waar weer 2x technics SL1210 opzitten.
        Beide tafels en ook en datec die ik heb pakken ruis ed op van lichttafel. Dit heb ik opgelost door een voedingsfilter te plaatsen. Een botex L900 of zoiets.

De discom 3 is een leuke tafel voor cds en andere bronnen. De startfunctie voor cd's is erg handig voor onze setting Voor dance dj's is ie goed bruikbaar. Voor dj's die de crossfader veel gebruiken is het nix want die zit er niet op.
        Op de manier waarop hij bij mij gebruikt word maakt het ontbreken van de hoge eq niet veel uit. effecten en technieken doen we wel op de djm500.

Comment

• Tekno Billy
          • Feb 2005
          • 2

staat ereen te koop voor 400 Euro !

Comment

• Tekno Billy
            • Feb 2005
            • 2

zo....onderwerp van 3 jaar geleden......lol[]

Comment

• Klaaske