Wellicht gestolen CDJ 2000's

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GuerillaCrew
    • Sep 2013
    • 1

Wellicht gestolen CDJ 2000's

Beste J&H forum,

Ik heb even speciaal een account aangemaakt om jullie op de volgende advertentie op Speurders.nl te duiden.

Hier staan 2 cdj2000's aangeboden voor 1000 euro, en je gaat me niet wijsmaken dat een normaal iemand ze voor zo'n prijs verkoopt dus vermoed ik dat ze bij wellicht een van jullie ontvreemd zijn.
    Dus als iemand zijn cdj 2000's zijn ontvreemd dan is dit je kans om te kijken of ze wellicht van jou zijn.

Maarten Klijn/Guerilla Crew
  • Podium Verhuur
    • Mar 2012
    • 480

mooi taalgebruik ook.

Comment

• NesCio01
      • May 2010
      • 1987

Marathon flightcase ook niet eerder gezien.
      In EU ook enkel verkrijgbaar via een Franse leverancier.

sja......

Grtz

Nes
      Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• beyma
        • Oct 2002
        • 1614

Het zal me niet verbazen als je ze alleen kan laten opsturen nadat je het geld hebt overgemaakt......
        Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• teunos
          • Feb 2008
          • 352

Wel een beetje apart als er echt originel dozen bij zouden komen, waar heeft hij die dan vandaan? (van de wagen gevallen?)
          Maar voor die prijs, beetje verdacht op zijn minst. Als het écht is, dan heeft iemand een koopje van de eeuw.
          ''diamonds are forever''

Comment

• Podium Verhuur
            • Mar 2012
            • 480

Wie zegt dat de dozen ook bij die cdspelers horen en niet bij een andere set?
            Of wellicht gehuurd in doos ipv in flightcase.

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Eens een mail gestuurd aan de aanbieder, dit is zijn antwoord: Hi,
              The price for 2x PIONEER CDJ 2000 MULTI SPELERS is 990 Euro,including shipping taxes,are in excellent condition,no dents or scratches or wear marks, they look like new, will sell them because i need the money.I am in Athens in Greece now visiting my father because is sick. I brought the 2x PIONEER CDJ 2000 MULTI SPELERS with me because I plan to stay here. If you want to buy I will ship from here.

Thanks

Doet vermoeden dat er helemaal geen CDJ's zijn, slechts een hongerige bankrekening.
              Iets dat klinkt als een eend, loopt als een eend en eruit ziet als een eend is met grote waarschijnlijkheid ook een eend.
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

zit er niet ergens een vinkje bij die site, waarmee je kunt rapporteren?

Comment

• drbeat
                  • Jun 2012
                  • 671

Originally posted by MacGyverSounds
                  zit er niet ergens een vinkje bij die site, waarmee je kunt rapporteren?
                  Wel grappig, ik heb dat zelfde mailtje gehad....zowel nederlands, als engels is belabberd... dus heel simpel... een oplichter...
                  Het valt me op dat dit ook meer voorkomt op de geposte website.

Dus het is inderdaad gerapporteerd...

Je ziet wel meer van dit soort grapjes op internet de laatste tijd.. Helaas.... er lopen meer gekken rond dan dat er vast zitten in het gekkenhuis...
                  Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

't Is heel simpel, een CDJ2000 kost ca. € 2500,- als ik me niet vergis.
                    Koop je zo'n ding in nieuwstaat voor pakweg minder dan de halve nieuwprijs dan is het lastig hard te maken dat je ter goeder trouw hebt gekocht en maak je je schuldig aan heling.
                    Ben je zo gek om geld over te maken aan een verkoper als in de advertentie dan ben je dus eigenlijk al een heler, raak je je geld kwijt dan ben je vooral erg dom bezig.
                    Trappen er 10 mensen in, steekt de adverteerder toch mooi 10K in zijn zak....
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• timmetje
                      • Dec 2012
                      • 424

Iets minder... Rond de 1800 euro.

In deze advertentie lijkt het om niet bestaande goederen te gaan, in plaats van gestolen goederen.

Probleem is dat mensen in dit soort advertenties blijven trappen, omdat ze er heilig van overtuigd zijn dat ze een werelddeal gescoord hebben... Bij verkopers als deze is het onmogelijk te achterhalen wie de persoon is of waar de goederen vandaan komen (als er überhaupt al goederen zijn) en je dus juridisch ook geen poot hebt om op te staan.

Het verhaaltje van de zieke vader wekt nog eens extra medelijden op, want "die jongen zal het geld wel nodig hebben voor de medische verzorging van z'n oude heer". En kom op, niemand gaat toch mensen oplichten over de rug van z'n zieke vader?
                      Tim

Comment

• drbeat
                        • Jun 2012
                        • 671

Originally posted by MusicXtra
                        't Is heel simpel, een CDJ2000 kost ca. € 2500,- als ik me niet vergis.
                        Koop je zo'n ding in nieuwstaat voor pakweg minder dan de halve nieuwprijs dan is het lastig hard te maken dat je ter goeder trouw hebt gekocht en maak je je schuldig aan heling.
                        Ben je zo gek om geld over te maken aan een verkoper als in de advertentie dan ben je dus eigenlijk al een heler, raak je je geld kwijt dan ben je vooral erg dom bezig.
                        Trappen er 10 mensen in, steekt de adverteerder toch mooi 10K in zijn zak....

die dingen zijn inderdaad rond die prijs te koop nieuw....
                        Tja....al erg genoeg dat dit soort mensen bestaan...al trapt er maar 1 in....

Ik heb er gewoon geen woorden voor..

10 K....tja....dat krijg ik met een advertentietje niet verdiend....en op die manier willen wij het ook niet hebben...
                        Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• plugin
                          • Jul 2010
                          • 2

Ze staan hier ook tekoop, zelfde prijs zelfde foto's.

Comment

• NesCio01
                            • May 2010
                            • 1987

Ecco,

Maar eens kijken of z'n Italiaans ook zo beroerd is.
                            (t mijne iig wel)

salute

Nes

(anche rispondere la segnala abuso)
                            Last edited by NesCio01; 10-09-13, 17:18.
                            Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

Working...