PHL speakers recone/repair

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ws Soundexpresse
    • Jun 2001
    • 1007

PHL speakers recone/repair

Heren,

Vraagje, is er een bedrijf in nederland wat PHL speakers reconed of repareert?
    Gezien veel grotere merken dit spul gebruiken....
    Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor
  • hugovanmeijeren
    • Oct 2004
    • 1436

Voor luidsprekerreparatie even met Total Speaker Repair uit Bedum bellen, hele goede service en hij repareert alle speakers (waaronder dus PHL).

Groeten Hugo
    Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• Ericsamandj
      • Jul 2010
      • 414

Originally posted by hugovanmeijeren
      Voor luidsprekerreparatie even met Total Speaker Repair uit Bedum bellen, hele goede service en hij repareert alle speakers (waaronder dus PHL).

Groeten Hugo
      Slechte ervaring mee, wacht al bijna 2 jaar op antwoord of er een rcf driver gereconed kan worden.

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Toch nog maar een keer bellen? Ik heb er ook alleen maar goede ervaring mee....
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• hugovanmeijeren
          • Oct 2004
          • 1436

@Eric, ik herken je ervaring niet. Ik ken Ernst als iemand die graag de moeite neemt om tips of uitleg te geven en heel veel verstand van zaken heeft.
          Ik weet dat eigenlijk alle grote verhuurders hier uit de regio reparaties aan hem uitbesteden (hij doet daarnaast ook veel in de hifi en liefhebbers hoek, maar als een verhuurder met een spoedje tussendoor komt dan is dat bij hem ook geen enkel probleem).

Zelf met materiaal (reconekit of wat dan ook) aan komen wordt ook niet moeilijk over gedaan, dan voert hij alleen de arbeid uit.

Groeten Hugo
          Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

EricSamsonDj heeft wel vaker problemen met Ollanders. Maar komt niet met een beter adres. Jammer. Voorlopig dus Total speaker repair , ook al omdat mijn eigen reconer er mee gestopt is.

Comment

• jens
              • Aug 2004
              • 1067

Ik heb ze een keer een mail gestuurd voor het reconen van wat beyma speakers, Het was me het uiteindelijk niet waard maar ik werd wel keurig geholpen!

Comment

• Ericsamandj
                • Jul 2010
                • 414

@Macdonalds sounds, ik ben geen belg hoor voor het geval je dat denkt.
                Heb voor een rcf l18 p 300 een reconekit of een reparatie nodig.
                Dat is nu 2 jaar geleden, heb 2 maal een mail gestuurd en nooit reactie gehad.
                Antwoorden is toch wel het minste wat je kunt doen ook al heb je het stervensdruk.

Comment

• Turboke
                  • Oct 2006
                  • 463

Voor Belgie zou je naar Her-las in Wilrijk kunnen gaan heeft veel in voorraad.

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Originally posted by Ericsamandj
                    Antwoorden is toch wel het minste wat je kunt doen ook al heb je het stervensdruk.
                    Daar heb je gelijk in, zou hem gewoon bellen. Voor zover ik hem ken is het een man die zijn afspraken netjes nakomt, redelijke prijzen vraagt en erg veel kan.
                    Ook wanneer een recone niet meer verkrijgbaar is stelt hij hem zelf samen.
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

@Macdonalds sounds, ik ben geen belg hoor voor het geval je dat denkt. ehhhh:
                      Ook ik ga er niet geraken, mijn medekompaan is verhindert en 290 km is me toch wat te ver trappen voor deze dag.
                      Als er ooit een meeting wat centraler in het land is ben ik er graag wel bij uiteraard.
                      Veel plezier iig.

Heb voor een rcf l18 p 300 een reconekit of een reparatie nodig.
                      er is nog zoiets als een spam-box - daar heb ik hier ook een speciale pc voor opengezet.
                      Verder zou je ff kunnen Bellen, Faxen of een Brief schrijven voordat je iemand zwart maakt.

Vind het " beweerlijk niet beantwoorden van een e-mail" nou ook weer geen doodzonde om een ander zwart te maken.

Comment

• Ericsamandj
                        • Jul 2010
                        • 414

Heb de driver met kapotte conus nog steeds onaangeroerd hier liggen, zal het nogmaals proberen.
                        Heb toendertijd dus maar een compleet nieuwe driver erbij gekocht omdat de subs iedere week mee moesten.
                        @ Mac, ik weet niet hoe je uit die quote kan opmaken dat ik uit belgie kom.
                        Ook heb ik total speaker repair niet zwart gemaakt, alleen gezegd dat ik geen goede ervaring heb doordat mails niet worden beantwoord.

Wat dat betreft zijn ongenuanceerde naamsverbasteringen net zo slecht trouwens, maar daar heb ik me ook mede schuldig aan gemaakt.
                        No offense verder.
                        Last edited by Ericsamandj; 15-09-13, 12:10.

Comment

• Ws Soundexpresse
                          • Jun 2001
                          • 1007

bedankt voor de reacties! is duidelijk, gaan we daar eens ff heen bellen...
                          Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

Working...