Das zeker zo, het ging over reizen..Ik reis nog lekker op en neer...Ik weet namelijk ook dat je niet alles kunt uitbesteden, of beter gezegd, wil uitbesteden...Dat is vooral om het feit dat er ook onbetrouwbare collega's blijken te zijn..
Het reizen is niet meer leuk.......
Collapse
X
-
-
Grappig...ik ben je zover ik weet nog nooit tegen gekomen, ondanks dat je uit m'n voormalige omgeving komt...:-) en ik ook nog maar ruim 20 jaar mee doe...:-) Afgelopen weekend wemelde het hier van de HVR poppetjes..:-) Zolang hij zelf maar uit de buurt blijft, vind ik het best...:-)
Wie doe je nog meer naast 2 Bros?
De laatste jaren doe ik naast 2 Bross ook T Spoon, de Diva's of dance ( Linda van T Spoon,Desiree van 2 Bross en Anita van 2 unlim samen in 1 show) en af en toe Ray & Anita.
En oh ja, een paar jaar geleden nog 1 jaar de theatertour van een U2 coverband gedaan als monitorman.
En inderdaad Desiree van 2 Brothers heeft wel aan het cons. gestudeerd en afgerond.
Maar graag terug on-topic en stap zometeen toch weer met veel plezier in de auto, naar Hoofddorp.Comment
-
Slecht vergelijk..Ik kook bijna altijd...Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
Toen er veel leuke en goede tapeshows liepen, had jij nog luiers aan...
Nu wemelt het van de wanne be artiesten die voor € 100,00 een singel opnemen en gaan optreden...Deze vallen niet onder het niveau waar Hans en ik het over hebben...Gezien je leeftijd heb je simpelweg de goede niet echt meegemaakt...Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
Daan, haal eerst ff een rijbewijs... Daarna c, e bij c, chauffeursdiploma, en een goeie 100.000 liter diesel...
En ook ff diep adem.... !
Edit€€€
Ah, ik zie het al, David zit nog ff met een akkevietje Smaart in z'n maag, Olafje zit nog met behanglijm in z'n kop, Hans heeft jetlag van de afstand tussen 2 teepjes, en verder ook een boel gebrek aan koffie.
Zullen we ff afspreken dat uw ondergetekende de enige lompe en oemeunig botte opmerkingen maakt alhier ?
En inderdaad : kilometervreten is geen lol meer an in de polder die Nederland heet.
Heb er hier net 1600 km opzitten, en dat gaat beter.Last edited by Gast1401081; 17-11-13, 21:07.Comment
-
Beetje jammer weer dit. Mijn punt is wel duidelijk geloof ik. Zodra ik een rijbewijs heb reageer ik hier wel weer
DaanLast edited by djspeakertje; 17-11-13, 21:16.I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Zullen we ff afspreken dat uw ondergetekende de enige lompe en oemeunig botte opmerkingen maakt alhier ?
Case closed...:-)Olaf Duffhuës
-
Lol---
Maar inderdaad, wie herinnert zich de zegeltjes van de brandstofboer nog, en hoe we er jaarlijks de grote barbecue van betaalden?
Of dat de politie een eindje voor je uit reed met zwaailicht, opdat we op tijd bij show nr2 konden zijn? En dat de tachograaf een vreselijk onhandig ding was, omdat de snelheid er niet werd aangegeven als er geen schijf inzat? En dat dat best handig was, die snelheidsmeter, omdat er nog geen begrenzers op de wagens zaten?
Dan is de huidige stand der techniek (semi-automaatbak, of volautomaat) best handig als je file nr 4 inrijdt...Comment
-
Waar je met deze lange dagen mee moet rekening houden is je eetpratroon.. en je voeding... Ik neem mijn boterham mee en mijn fles spa.. een appel of ander fruit.. voornamelijk na je dag op de weg terug is een stuk fruit eten is erg gezond.. vaak schommeld je suikerspiegel met lange werkdagen best stevig en dat zorgt dat je lastig er hersteld. Ik heb hier heel veel baat bij gehad.
Ik kan het jullie aanraden om tijdens je lange dag dat eens te proberen...baat het niet dan schaad het niet..Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
-
Fruit is inderdaad vele malen beter dan een gehaktbal.
Ook kan (tijdens zware sjouwdagen) een bakkie yoghurt of kwark erg helpen om je spieren te helpen herstellen. Pas wel op dat je niet te snel en teveel eet, dat kan behoorlijk last geven op een (semi-)lege maag.
En: veel water drinken. Cola en andere frisdranken bevatten 'snelle suikers' die tijdelijk even helpen, maar daarna een veel grotere dip veroorzaken dan voorheen.
[edit]
Heb even GBS opgezocht....
Bij GBS is er sprake van spierzwakte of verlamming en vaak ook van gevoelsstoornissen zoals gevoelloosheid of tintelingen. De ernst van de ziekte varieert van lichte verschijnselen tot een tijdelijke volledige verlamming waarbij ook ademhalingsspieren en aangezichtsspieren verlamd kunnen raken. De meeste patiënten herstellen weer.
Heftig.
Goed om te zien dat je weer hersteld bent.
[/edit]TimComment
-
Witjes spoelen op de Revox......Boos worden op de roady omdat hij het echo apparaat op zijn kant had gezet, zodat het bandje in de knoop zat.....
Een monitor ? Loop maar een meter naar voren dan kun je meeluisteren op de Boxen...Comment
-
Fruit is inderdaad vele malen beter dan een gehaktbal.
Ook kan (tijdens zware sjouwdagen) een bakkie yoghurt of kwark erg helpen om je spieren te helpen herstellen. Pas wel op dat je niet te snel en teveel eet, dat kan behoorlijk last geven op een (semi-)lege maag.
En: veel water drinken. Cola en andere frisdranken bevatten 'snelle suikers' die tijdelijk even helpen, maar daarna een veel grotere dip veroorzaken dan voorheen.
[edit]
Heb even GBS opgezocht....
Heftig.
Goed om te zien dat je weer hersteld bent.
[/edit][/COLOR]
Het gaat er om trage suikers binnen te krijgen en vezels... hoe ouder je wordt hoe meer je last er van krijgt..
En vergeet niet...het zijn lange dagen zonder een half uurtje pauze maar voornamelijk doorbuffelen....dus tussendoor wat eten is een must!,Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
-
De E1010 van Yamaha en natuurlijk de Furman RV1 met een veer erin ipv een plaatje.
Kan me wel de Dynacord echocord super 76 duidelijk voor de geest halen ! Wereld machine met maar liefst 5 x Din aansluiting op front.......Last edited by Hans van Demen; 18-11-13, 19:16.Comment
-
Sorry..mijn vintage spul begint bij de PCM60..;-)
Vervelend voor je Dr.Beat, zelf pleit ik er al jaren voor om regelmatig te eten en goed eten...Niet alleen die koude nasi, bami, lasange, macaroni of friet...Opdrachtgevers willen zich er graag makkelijk vanaf helpen...En de eerste 4 wil ik niet eens, vooral omdat de eerste 2 niet vullen...
Wel goed te horen dat het beter met je gaat!Olaf Duffhuës
Comment