Stille amp

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NesCio01
    • May 2010
    • 1987

Originally posted by Outline
    Belangrijkere vraag: Heb je MC2 al benaderd met je probleem? Misschien hebben zij wel een oplossing (zoals andere fans) voor je. Wie niet waagt....
    Strak plan, nog niet gedaan.
    maar is minder relevant omdat de
    4-75 als monitor amp in m'n amprack blijft.
    Vanwege de fans komt er nu geen 2e MC2
    bij in het taperack.
    Wss wordt het de M28Q van Powersoft.

Bedankt iig voor het medenken.

grtz

Nes
    Last edited by NesCio01; 19-12-13, 22:59.
    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• MarkRombouts
      • Jan 2005
      • 1391

M28Q zou ik denk ik echt overslaan en meteen een M50Q nemen (met of zonder DSP).

Vermogen van de M28Q is toch wel beperkt, en met de M50Q heb je altijd genoeg. Zeker als monitorversterker in een taperack, vraag ik met af of je met de 28 uit gaat komen. Hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor monitors je er aan knoopt.....

Heb je per se 4 kanalen nodig ? Anders is een M20D ook een optie natuurlijk.

Comment

• NesCio01
        • May 2010
        • 1987

Originally posted by MarkRombouts
        M28Q zou ik denk ik echt overslaan en meteen een M50Q nemen (met of zonder DSP).

Vermogen van de M28Q is toch wel beperkt, en met de M50Q heb je altijd genoeg. Zeker als monitorversterker in een taperack, vraag ik met af of je met de 28 uit gaat komen. Hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor monitors je er aan knoopt.....

Heb je per se 4 kanalen nodig ? Anders is een M20D ook een optie natuurlijk.
        Hoi Mark,

Taperack is voor kleinere klusjes waarbij ik tot 4 tops van 200W/8Ω aanstuur
        en incidenteel er nog 2 subs van 1000W/6Ω erbij, die dan tot max 200/250 W
        worden belast.

Voor grotere gigs wordt de Powersoft niet gebruikt (dan dus E45/E25/E4-75).

Ik blijf er nog ff over verzinnen, iig bedankt voor de tip.
        Voor € 360 zit ik zeker voor de subs wel meer op safe......

grtz

Nes
        Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• Outline
          • Feb 2006
          • 1434

Ik weet niet hoe het met jou is, maar ik kan mijn geld maar 1x uitgeven. En dan geef ik liever iets meer uit zodat ik zeker weet dat ik goed zit dan dat ik achteraf spijt krijg...

Kortom: Voor die paar €100,- meer kun je het beter in 1x goed doen. There's no such thing as too much headroom waarbij de versterker bij lagere belasting ook nog 'ns minder hard hoeft te werken, dus koeler blijft en de fans dus ook weer minder te doen hebben. Denk ik dan...

Wat ik ook een interessante vraag vind is de vraag of de DSP later nog te retrofitten is zodat je 'm verderop, als blijkt dat je 'm toch nodig hebt, alsnog kunt plaatsen.

Comment

• MarkRombouts
            • Jan 2005
            • 1391

naderhand plaatsen van de DSP is bij de M serie niet mogelijk. Bij de K-serie inderdaad wel....

Comment

• ben74ben
              • Feb 2011
              • 9

Hoi,
              kan iemand voor mijn powersoft (m50q+dsp+eth)
              via Armonia tw audio presets overschrijven?
              groeten
              ivo

Comment

Working...