als je nog een nieuwe DiGiCo zoekt :

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401083
    • Mar 2001
    • 18

als je nog een nieuwe DiGiCo zoekt :

Troostwijk Veilingen verzorgt online veilingen uit faillissement of vrijwillige verkoop door Europa. Groot aanbod van machines en bedrijfsinventaris.
  • Podium Verhuur
    • Mar 2012
    • 480

Als troostwijk het aanbiedt betaal je standaard teveel.
    Gelukkig voor hun trappen er nog steeds genoeg mensen erin.

Comment

• DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

Wel jammer dat ze de crisis ook niet overleeft hebben. Is dit nu de bevestiging dat analoog over is?
      Weet iemand of er nog iets van een doorstart is / komt?

Ik kan me voorstellen dat de nieuwe intelli-x doosjes toch wel wat afzet hadden...

Comment

• desolation
        • Jun 2012
        • 706

Originally posted by Podium Verhuur
        Als troostwijk het aanbiedt betaal je standaard teveel.
        Gelukkig voor hun trappen er nog steeds genoeg mensen erin.
        Niet altijd, maar toch wel vaak ja. De vraag is of het hier ook gaat lukken, je ziet het continu bij consumentenspul maar een D1 Live ga je echt niet slijten aan niet-profs. En die gaan heus niet de hoofdprijs leggen voor zo'n tafel...

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Originally posted by DJ Antoon
          Ik kan me voorstellen dat de nieuwe intelli-x doosjes toch wel wat afzet hadden...
          Alleen was de prijs ongeveer een factor 4 te hoog...
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• NesCio01
            • May 2010
            • 1987

Originally posted by desolation
            Niet altijd, maar toch wel vaak ja. De vraag is of het hier ook gaat lukken, je ziet het continu bij consumentenspul maar een D1 Live ga je echt niet slijten aan niet-profs. En die gaan heus niet de hoofdprijs leggen voor zo'n tafel...
            Staan ook 2 x SD8 (nieuw?) in doos.

grtz

Nes
            Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• desolation
              • Jun 2012
              • 706

Originally posted by NesCio01
              Staan ook 2 x SD8 (nieuw?) in doos.

grtz

Nes
              Een SD8 (niet de SD8-24) is een tafel van pak em beet 30.000EUR, echt consumentenspul dus

Comment

• sjoerd
                • Apr 2004
                • 341

lekker verwarrend, ************** en **************

Comment

• Outline
                  • Feb 2006
                  • 1434

Originally posted by sjoerd
                  lekker verwarrend, ************** en **************
                  Is dezelfde (vul passende benaming in) hoor. Kijk maar eens in een ander topic, zoals het shoot-out topic. Doet hij puur en alleen om ons te stangen en te verwarren en omdat het merendeel ************* al geblokt heeft.

Je moet toch iets als jij vindt dat iedereen je moet lezen?

Comment

• Outline
                    • Feb 2006
                    • 1434

On-topic: Ook met licht en geluid zie je dat heel vaak de nieuwprijs gehaald wordt of er zelfs ver overheen.

Bij het Land van Ooit gingen de eerste serie Sennheiser EW100's (die afgekloven gaar waren en zelfs roest op de behuizing vertoonden) voor ruim over de nieuwprijs (ex. rest van de kosten) over de toonbank. Nu was dat nog wel in de goede tijd, maar toch.

Bij een recente veiling in Amsterdam gingen nieuwe D&Bs MAXen en E-serie juist voor iets meer dan de helft van de nieuwwaarde de deur uit. Dus misschien dat er nu in de veilinghoek de klad in komt, juist vanwege de enorme hoeveelheid die 'gedumpt' wordt?

Op de markt voor kantoormeubelen speelt dat al een tijdje: Als je ziet wat een bureau of stoel nu nog opbrengt op de 2ehands markt... Springen de tranen van in je ogen! Wel weer leuk als je je kantoor opnieuw moet inrichten: Het zelfs zo erg dat ik recent een complete inventaris van nog geen 2 jaar oud voor niks kreeg aangeboden. Handelaar niet geïnteresseerd, Marktplaats bracht niks op en afvoeren kostte geld. Dus...

Comment

• Gast1401083
                      • Mar 2001
                      • 18

Originally posted by Outline
                      .....************* ......
                      hee, die heb ik nog niet. Gauw ff aanmaken... :-)

Overigens ben ik blij dat er nog iemand op me let.

En ja, de crisis begint nu ook door te dringen in de betere kringen zeg maar. Niet in de laatste plaats door de fabrikanten, die iedere 3 jaar met een complete model-lijn komen, en daarmee hun oude producten versneld doen afschrijven....

Comment

• JohanH
                        • Mar 2010
                        • 98

Ik vraag mij echt af welke zotten daar zulke bedragen op bieden.... man toch, je kan beter nieuw kopen of een beetje rondkijken in de buurlanden voor een goede second hand deal...

Allé in elk geval proficiat aan de nieuwe eigenaar van de SD9 zonder racks voor "slechts" 9400 euro + 17% opgeld + 21% BTW... ik koop hem nieuw goedkoper :-)

Comment

• JohanH
                          • Mar 2010
                          • 98

Originally posted by desolation
                          Wel die is toch nog de deur uitgegaan voor 3800 euro + kosten + BTW... voor juist de surface, geen minirack, geenn madirack....
                          Zelfs dit bedrag, juist als spare is exuberant...

Comment

• MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

Een D1 live is toch echt al antiek, zelfs één met (onbekend) defect is € 3400,- voor geboden....

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

Val letterlijk van mijn stoel van verbazing wat er allemaal geboden wordt.
                              Veel kavels gaan voor meer dan de nieuwprijs weg!

Comment

Working...