Mackie fussion 1800sa + 3000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SPS
    • Mar 2004
    • 1662

Originally posted by Vink
    Overdrijven is ook een vak, maar ik snap je punt. De jeugd vraagt, de baas draait, zo is het altijd nog geweest en dat geldt op heel veel plekken.

Daarnaast, we kunnen ook een kleine set op onze wagen zetten, om vervolgens door de wagen voor ons(met bijv. 12 EAW kf850's weg te geblazen te worden. Is een beetje lullig dan..
    METEN jullie wel eens op de afstand waar het publiek resp. de lopers voor en achter jullie wagen staan?
    (En dan hoeft het voor mij geeneens een gecalibreerde dure meter te zijn, als ie maar wel tot > 135 dB(a) of (c) kan aangeven)

En dan eens kijken of je wel beneden het nieuwe convonant van 104dB(a) blijft? Dan wed ik, dat je minstens de helft van je geluid kunt afzetten.

F**k, laat ik me toch weer opklooien
    Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Overdrijven is ook een vak, maar ik snap je punt. De jeugd vraagt, de baas draait, zo is het altijd nog geweest en dat geldt op heel veel plekken.
      Dat kan ik me echt niet voorstellen, de jeugd vraagt niet maar de baas doet gewoon mee met de strijd om het hardst, logisch dat de overheid hier op in gaat grijpen.
      Beter was het geweest wanneer de diverse clubs onderling een gentlemen agreement zouden afspreken om deze strijd om het hardst waar de jeugd zwaar slachtoffer van wordt te voorkomen.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• JeroenE
        • Dec 2012
        • 47

De l acoustics set bevalt prima, maar inderdaad zijn ze nogal schade gevoelig hebben we gemerkt de afgelopen jaren, daarom opzoek gegaan naar een andere set en zijn zodoende uitgekomen bij de fussion set.

En het gaat er inderdaad om hoe hard het kan, omdat we met onze wagen gewoon een feest in de buitenlucht willen houden en willen we niet met een of andere laffe set aankomen.

En ik snap jullie punt best, maar ik wilde met deze post gewoon te weten komen welke set meer volume en bass geeft, simpel toch?

Je hoeft daarnaast niet te antwoorden, maargoed.
        Die L' Acoustics set schadegevoelig?! Wat doe je er in ***snaam mee dan... Wij nemen vaak combinaties van Arcs'en, Kiva, Kilo, SB28, SB18 en weet ik wat mee, maar nooit geen problemen mee. En ik wil niet zeggen dat wij ze met zijden handschoentjes hanteren na een hardstyle show van 12 uur vol vermogen. Nooit geen schade gehad.... Hooguit paar krasjes op de bumpers/ligkanten

Comment

• desolation
          • Jun 2012
          • 706

De hele dag op een bewegende kar volcontinu in de clip rammen ofzo :')

Comment

• JeroenE
            • Dec 2012
            • 47

Originally posted by desolation
            De hele dag op een bewegende kar volcontinu in de clip rammen ofzo :')
            Ben blij dat ik in het noorden woon, snap dit soort praktijken dus echt niet... Leuk, een feestje, maar een dure set in de clip rammen en dat op een of andere boerenwagen...

Comment

• Olaf Duffhuës
              • Oct 2000
              • 2477

Ik kom eigenlijk uit Brabant en snap het ook niet...Ook snap ik niet dat er mensen zijn die zich uit de kast laten lokken met een onbenullige vraag...Dit is gewoon triest...
              Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• RayM
                • Jan 2006
                • 742

Originally posted by Olaf Duffhuës
                Ik kom eigenlijk uit Brabant en snap het ook niet...Ook snap ik niet dat er mensen zijn die zich uit de kast laten lokken met een onbenullige vraag...Dit is gewoon triest...
                Dit is het forum....
                Heerlijk die stilte

Comment

• rdreiers
                  • Nov 2009
                  • 407

De jeugd bepaald dus de baas draait?????? Dat de jeugd geen verstand heeft, niet in de gaten heeft dat ze hun eigen oren naar de knoppen laten helpen is daar aan toe. Dat een volwassen ondernemer alleen maar aan de geldlade denkt en niet aan de gezondheid en toekomst van de bezoekers, dat komt er bij mij niet in. En de carnaval, ik weet dat er gemeente's zijn waar je mag omdraaien als het te hard gaat. Die regels mogen ze van mij landelijk doorvoeren. Om te beginnen 103 dBa op 1 meter lijkt me een prima begin. Zo kan het weer gezellig met de carnaval worden. Nu ik dit zo zit te tikken wordt ik er weet aan herinnerd waarom ik niet meer op stap ga, juist ja om mijn oren rust te geven.

Comment

• moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5950

Discussie is leuk, maar denk er even aan dat reageren GEEN verplichting is mensen, wanneer je je stoort aan een discussie is het echt super simpel om niet te reageren...Even in reactie op de vragen naar een slotje.

Alvast een mooie carnaval gewenst en hopelijk wordt t ook feest met lekker geluid zonder dat je de bezoekers doof draait!
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Vink
                      • Nov 2010
                      • 6

Iemand die nog wel de behoefte heeft om serieus te reageren?

Comment

• timmetje
                        • Dec 2012
                        • 424

Zoals ik al eerder aangaf, de L'Acoustics is de best klinkende set. De Mackie 'knalt' wellicht wat harder door omdat het een hoornkast is, maar puur op geluidskwaliteit gelet is de L'Acoustics beter. Hard genoeg gaan ze allebei (zeker voor op een carnavalswagen), dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.
                        Tim

Comment

• sjig
                          • May 2012
                          • 909

Njaaa, mwaah, nee niet echt.

Ook ik sluit me compleet aan bij de anderen hier.
                          1 keer op de kermis geweest, 1e en gelijk ook de laatste keer. En ik maar denken dat de kermis zo erg was....

Maar goed, voor de serieuze reactie; Neem de Mackie set, meer dan geluid zat voor dit soort dingen.

Comment

• Ericsamandj
                            • Jul 2010
                            • 414

Originally posted by jack
                            Ik zou dan 20 eaw KF850 op de wagen tassen als het om het hardste gaat.....

Bij mij huurd de grootste wagen 8 nexo ps 15 en 6 rs15 subs

dat is een praalwagen .. dus geen platte kar.. gasten gaan voor de eerste prijs
                            niet voor het meeste geluid....
                            Dat zijn de Geintrappers, bouwen toch altijd wel een aardig feestje voor het tapperijke
                            Hebben toch wel vermogen te over hoor.

Comment

Working...