nieuwe driverack

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tummy
    • Nov 2008
    • 324

nieuwe driverack

iemand dit ding al in zijn bezit, die het kan vergelijken met de 260??

de prijs van het apparaatje valt me mee namelijk, en de 'remote' app is ook handig,
    wat uiteraard ook vaak lukt met een draadloze router in je systeem

zou zijn ook de outputs helaas niet vrij in te delen zo te zien, maar altijd gekoppeld aan L+R

review:
    Last edited by Tummy; 05-03-14, 14:46.
    Profiel wordt door meerdere personen gebruikt :)
  • desolation
    • Jun 2012
    • 706

jammer genoeg ook weeral geen degelijke output limiters.

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Een heel verschil met de oude interface....
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• drbeat
        • Jun 2012
        • 671

vind het een erg interessant apparaat moet ik zeggen...zeker omdat ook android als platform aangeboden wordt..

ik zelf ben voor de tablets wat meer android mineded... in mijn optiek wat gebruiksvriendelijker...
        Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Grootste nadeel is het ontbreken van all-pass filters.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• sjig
            • May 2012
            • 909

Heb even zitten kijken, en ik zie dat er 2 uitgangen zijn voor laag, mid en hoog (als je bij de outputs kijkt). Is dat enkel als voorbeeld, en kan je ook gewoon er delay kastjes mee aansturen?
            Sorry, heb nog niet echt tijd gehad de hele manual door te lezen

We zitten met de bouw van onze nieuwe subs, en zullen dus zo'n (of soortgelijk) ding moeten kopen, en deze ziet er eigenlijk wel interessant uit. Zeker omdat je hem met de tablet kan besturen, en niet heen en weer hoeft te lopen.
            Last edited by sjig; 05-03-14, 21:54.

Comment

• frederic
              • Jan 2006
              • 3511

De Wizard kan niet met tablet blijkbaar.
              Wel zeer vervelend wanneer je rack op podium staat, en je in de zal met RTA micro het systeem aan het afregelen bent.

Bovendien zijn de lab's niet opgenomen in de versterker presets.

Comment

• arjenv
                • Mar 2012
                • 77

Heb er recent mee gewerkt, maar moet me er nog verder in verdiepen. Werkt in ieder geval simpel via tablet of computer, met de diverse instellingen, alleen wat ik zo op het eerste oog even mis is de mogelijkheid om het volume via de computer/tablet te regelen, wel kan je zien welk signaal volume binnenkomt, en kan je prima de limiter instellen en de cross frequenties. Nog geen tijd gehad om ook de uitfluit functie te testen, maar dat zal wel oké zijn schat ik zo in

Comment

Working...