Hulp

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • timmetje
    • Dec 2012
    • 424

Is even wat werk om dan alle gegevens te verzamelen en op een logische manier te verwerken, maar daarna is 't ook alleen maar een kwestie van bijhouden.

We lezen aan de reacties wel of er voldoende animo voor is. Mocht dit het geval zijn open ik een e-mail adres voor alle suggesties, dan houden we dit draadje lekker overzichtelijk.
    Tim

Comment

• arjenv
      • Mar 2012
      • 77

Lijkt me een strak plan Timmetje

Comment

• arjenv
        • Mar 2012
        • 77

ridders op een wit paard? zoeken ze dat niet in een rider? Ben het helemaal met je eens dat het soms de grootste onzin is en merkgeilheid, maar dat is helaas vaak wel de realiteit, zeker voor de kleinere bedrijven die werkzaam zijn, en nog geen al te grote naamsbekendheid hebben.
        Omvang kan inderdaad een goed criterium zijn, in combinatie met prijs. Ik kan een relatief dure set neerzetten voor 150 man (bijv void) of een heel goedkope (bijv behringer) , zit toch nog wel een verschil in lijkt me zo.

Comment

• timmetje
          • Dec 2012
          • 424

Voor een ieder die suggesties, wensen of eisen kenbaar wenst te maken met betrekking tot bovengenoemd idee: mail naar tim[at]timassink.nl.

Ik zal dan alle reacties verwerken en t.z.t. een nieuw draadje openen waarin de meest genoemde functies en ideeen besproken kunnen worden.
          Tim

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Om mijn verhaal te nuanceren: Bijna alle riders die ik tot nu toe van professionele acts heb ontvangen vermelden dat ze een processor gestuurd systeem wensen met voldoende capaciteit met daar achteraan vaak een aantal merken waar de voorkeur naar uitgaat. Verder staat er vaak op dat men graag een Midas wil met Lexicon effecten, etc. Eén belletje is tot op heden altijd genoeg geweest om ze tevreden te krijgen met een A&H desk en eigen merk geluidssysteem. Soms kost het iets meer moeite maar er is nog niemand geweest die achteraf niet tevreden was met het geleverde.
            De hele rider vermelding is niks meer dan een indicatie voor de gewenste kwaliteit. Als je als vakman prima kunt werken met een onbekend merk ben je ook in staat iedere opdrachtgever binnen je capaciteit binnen te houden.
            Ik merk hier heel vaak dat iedereen hetzelfde wil als de buurman, 'want dan is het makkelijk bij te huren'. Wanneer je iedere week bij moet huren heb je gewoon te weinig spullen staan, wanneer je hetzelfde koopt als de buurman is het enige waarmee je je nog kunt onderscheiden de prijs. Opdrachtgevers kunnen hierdoor onder de prijs huren en wij met z'n allen maar klagen dat we het zo slecht hebben.
            En zolang iedereen maar stug vast blijft houden aan de gevestigde merken zullen nieuwe merken weinig kans van slagen hebben en daarmee worden nieuwe ontwikkelingen tegengehouden en zal het prijsniveau hoog blijven omdat er weinig concurrentie is.
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Olaf Duffhuës
              • Oct 2000
              • 2477

Maar je krijgt ook niet een belangrijke techneut overtuigd en dat je dan een setje beschikbaar stelt? Het is maar een vraag, geen opmerking ofzo...Voordat de zaak weer ontploft voor Jan Doedel...
              Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

Ik kan je nu ff niet volgen Olaf, wat bedoel je precies?

Comment

• Olaf Duffhuës
                  • Oct 2000
                  • 2477

Wat vaak helpt, om een systeem in de markt te krijgen is het beschikbaar stellen aan een act die veel tourt...En daarbij een enthousiaste techneut die ook de werking kent...
                  Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• RayM
                    • Jan 2006
                    • 742

Daar heb je een punt Olaf
                    Heerlijk die stilte

Comment

• VrijeVogel
                      • Nov 2013
                      • 107

Was dat ook niet zo gegaan met SA destijds? Een tour in china met een band en de chinezen kwam naar NL....

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Een 'endorser' heet dat, tot nu toe nog geen gezelschap kunnen vinden die voldoende exposure genereert om het de moeite waard te maken.

Comment

Working...