Gisteren eens een mooie jazz ballet dansshow gaan zien en in het theater hing er Martin Audio Omni line array (12 kastjes). De bassen vermoedelijk 2x15 of 2x12 (langs elke zijde één) en die klonken nog behoorlijk. Maar die tops, afschuwelijk schel. Ik had de indruk dat alles tussen de 100hz en de 1000hz weg was. En dat alles er boven ook niet helder klonk maar krijste. Echt vermoeiend.
Ik zelf als mini p.a. boer keek wel uit naar compacte speaker line array alle HK elements, Bose, etc maar als ik hoor wat een lawaai die 3.5" toeters maken. Mmm
Het geluid dat uit een standaard RCF 722 komt klinkt toch geheel anders.
Mijn vraag is dus gewoon. Klinken alle systemen zoals hier boven beschreven niet een beetje ijl dankzij de 3.5" mini speakertjes die ook moeten in staan voor het mid low?
Ik zelf als mini p.a. boer keek wel uit naar compacte speaker line array alle HK elements, Bose, etc maar als ik hoor wat een lawaai die 3.5" toeters maken. Mmm
Het geluid dat uit een standaard RCF 722 komt klinkt toch geheel anders.
Mijn vraag is dus gewoon. Klinken alle systemen zoals hier boven beschreven niet een beetje ijl dankzij de 3.5" mini speakertjes die ook moeten in staan voor het mid low?
Comment