Hoe maak ik een golfbeweging qua geluid?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • McCees
    • Apr 2014
    • 1

Hoe maak ik een golfbeweging qua geluid?

Beste mensen,

Ik heb een vraagje.

Is er een programma waar ik een golfbeweging kan maken qua geluid. Dus omlaaggaand geluid en weer omhoog? En dan dat ik zelf de snelheid hiervan kan bepalen?

We zijn op mijn werk bezig met een experiment om patienten op deze golfbeweging te laten ademen, maar kan nergens een programma vinden om dit te doen.

Graag u hulp hierbij.

Met vriendelijke groet,

Cees
  • hardstyle
    • Jan 2010
    • 427

Je bedoelt een gewone sinus? daarvoor heb je zelfs apps voor je telefoon. Typ signal generator in en je hebt het al.

Comment

• RonaldH
      • Aug 2009
      • 274

Ik denk dat je van een bepaalde toon het volume wilt variƫren.
      Misschien dat Audacity dit kan:
      Download Audacity for free. A free multi-track audio editor and recorder. Audacity is a free, easy-to-use, multi-track audio editor and recorder for Windows, Mac OS X, GNU/Linux and other operating systems. Audacity is free software, developed by a group of volunteers and distributed under the GNU General Public License (GPL).
      Er is meer te koop dan je betalen kunt

Comment

• djspeakertje
        • Oct 2008
        • 1912

Wil je omhoog en omlaag in frequentie (een toon die hoger en lager klinkt)? Of in geluidsvolume (harder en zachter)?

Moet dit automatisch gebeuren? Heb je een computer met luidsprekers beschikbaar?

Daan
        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

Working...