6 of 8 inch speaker als top

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arjenv
    • Mar 2012
    • 77

Mij is duidelijk dat voor elke situatie een andere oplossing nodig is. Als ik het goed lees heb je niet een systeem dat in elke situatie altijd goed werkt. Grote systemen voor grote gelegenheden en kleine systemen voor kleine(re) gelegenheden als ik het goed begrijp.

Voor zalen tot 15/20 meter zijn dit soort mini line arrays (er zijn er meer op de markt dan deze van RCF) goed te gebruiken, voor grotere zalen niet. maak ik op uit jullie verhaal.

Keuze zat dus weer.

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

't Komt erop neer dat 6,5" en 8" systemen prima bruikbaar zijn voor lichte achtergrond muziek en spraak.
      Wil je wat steviger muziek draaien dan moet je minimaal naar 10" of groter.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• NesCio01
        • May 2010
        • 1987

Originally posted by arjenv
        Voor zalen tot 15/20 meter zijn dit soort mini line arrays (er zijn er meer op de markt dan deze van RCF) goed te gebruiken, voor grotere zalen niet. maak ik op uit jullie verhaal.

Keuze zat dus weer.
        Zoals al geschreven ligt het er ook aan wat je doet.

Bij spraakklussen in jouw zaal van 15/20 mtr. werk ik toch het
        liefst met 8" maar dan met minstens 1 delaystack.

grtz

Nes
        Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• desolation
          • Jun 2012
          • 706

Dan nog werk ik liever met 3-4 constant curvature kastjes met een 12" of 15" speaker in zoals VRX of ARCS dan met een banaan aan luciferdoosjes om wat imposant te kunnen doen.

Comment

Working...