Wat met analoog na overschakeling op digitaal...?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tofke78
    • Jan 2005
    • 504

Wat met analoog na overschakeling op digitaal...?

Ik ben recent overgeschakeld naar een digitale mengtafel, maar zit nu nog met spullen zoals een analoge midas tafel, lexicon pcm 90, manley elop, KT DN360, Apex GX230, TC M-one...

Helaas gebruik ik dit niet meer, maar kan er toch moeilijk afstand van doen. Is het nu verstandig deze spullen te verkopen of toch te houden just in case...?

Wat hebben jullie - die ook overgestap zijn naar digital - gedaan?
  • desolation
    • Jun 2012
    • 706

hoe sneller je ze verkoopt, hoe meer je er nog van krijgt. tenzij je wacht tot het absolute zeldzame vintage is....

Comment

• RayM
      • Jan 2006
      • 742

Inderdaad verkopen, waarom zou je het bewaren? Nog even en het is niet veel meer waard.
      Heerlijk die stilte

Comment

• DJ Antoon
        • May 2005
        • 1681

Sommige dingen waar ik iets mee heb, heb ik bewaard, de rest in de verkoop. En als je het werkelijk kwijt wil, vraag dan niet teveel, de prijzen die gegeven worden zijn nu al erg laag.

Ik heb nog een focusrite compounder te koop, de rest is gelukkig weg.

Comment

• Sound2000
          • Feb 2005
          • 33

Nou een DN360 is nog steeds erg gewild, en die Lexicon PCM ook hoor, daar kun je prima prijzen voor krijgen.

Comment

• djspeakertje
            • Oct 2008
            • 1912

En die ELOP zou ik lekker bewaren, leuk in een rackje voor bij de digitafel, samen met een mooie channelstrip en wellicht die PCM heb je dan een compact rackje met spullen die bij bijna iedere digitafel iets toevoegen terwijl je niet afhankelijk bent van dat rack en het dus net zo goed thuis kan laten als het budget of de situatie niet geschikt zijn. Ook fijn als je ergens de gasttech komt uithangen.

Wat de rest betreft: Lekker verkopen, genoeg mensen die de markt in de gaten houden en nu profiteren van de lage prijzen. (ben je het spul mooi snel kwijt)

Daan
            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

Working...