beste mobiele geluidssysteem

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NesCio01
    • May 2010
    • 1987

Originally posted by speakertech
    Daar ligt een taak voor BUMA/STEMRA en dergelijke instanties.
    Je produceert muziek in het openbaar en /of voor meerdere mensen hoorbaar. Een paar fikse boetes en het zal over gaan.

Speakertech
    Ha ha,

Denk het net niet. Dit valt nl. nog onder 'huiselijke kring'.

Het is eerder een taak voor oom agent, die zal zeggen: 'nee dat
    moet de gemeentelijke BOA aanpakken
    '.

Heen en weer schuiven, afschuiven of je verantwoordelijkheid
    niet nemen heet dat imo.

Oftewel niemand doet iets en doordat...... ach laat maar

grtz

Nes

Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• arjenv
      • Mar 2012
      • 77

Van BUMA/Stemra zal je geen last krijgen, hooguit van de SENA wegen naburige rechten...Of natuurlijk de andere mensen op het strand en/of een handhaver van de rechtsorde....

Comment

• showband
        • May 2001
        • 4524

om een beetje indruk te maken zou ik dit op het strand neerzetten.

dan heb je een hoop geluid en geen last van gedoe met accu's.

lekker belangrijk!

Comment

• drbeat
          • Jun 2012
          • 671

Originally posted by showband
          om een beetje indruk te maken zou ik dit op het strand neerzetten.

dan heb je een hoop geluid en geen last van gedoe met accu's.

WHAHAHAHA wat een onzin zeg hier, het ging toch om pro licht en geluid?

Wij deden dat vroeger hiermee:

Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• sjig
            • May 2012
            • 909

Comment

• frederic
              • Jan 2006
              • 3511

Originally posted by drbeat
              WHAHAHAHA wat een onzin zeg hier, het ging toch om pro licht en geluid?

Wij deden dat vroeger hiermee:

Om het in uw eigen woorden te zeggen, dit is hier toch een 'pro audio' forum?

Comment

• frederic
                • Jan 2006
                • 3511

Kunnen we terug naar de vraag gaan van de TS, en die bullshit stoppen?
                De vraag naar een mobiele oplossing voor een 'pro' PA installatie is een volledig legitieme vraag in dit forum.
                Los van de gebruiksdoeleinden.

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

Originally posted by frederic
                  De vraag naar een mobiele oplossing voor een 'pro' PA installatie is een volledig legitieme vraag in dit forum.
                  Oneens, TS vraagt in feite om een ghettoblaster, valt dus niet onder dit forum.
                  De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• speakertech
                    • Jan 2008
                    • 1697

Kunnen we terug naar de vraag gaan van de TS, en die bullshit stoppen?
                    Ik vroeg als eerste naar de stroomvoorziening. In de volgende bijdrage werd verondersteld, dat ik de vraag niet had begrepen.
                    citaat:"Ik weet niet waar je het over heb. Maar ik heb het over bijvoorbeeld een ion block rocker. Ik weet niet of u ook in deze categorie zit?
                    Niet echt een apparaat wat door ons gebruikt wordt............
                    Gr luc"

Speakertech
                    Last edited by speakertech; 10-07-14, 18:59.
                    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
                    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• frederic
                      • Jan 2006
                      • 3511

Originally posted by MusicXtra
                      Oneens, TS vraagt in feite om een ghettoblaster, valt dus niet onder dit forum.
                      De TS vraagt nergens naar een ghettoblaster, maar naar een mobiele geluidssysteem. De toepassing kan dus van alles zijn.
                      Hij vermeld er wel bij 'strand'. Dit wil niet zeggen Johny toestanden met ghettoblasters.
                      Zoals je straattheater hebt, kun je ook acts op strand hebben waar een mobiele PA nodig is.
                      Jij weet misschien meer van de persoon ik kwestie, maar ik ga er vanuit dat de TS de bedoeling van dit forum kent.
                      Last edited by frederic; 11-07-14, 01:21.

Comment

• showband
                        • May 2001
                        • 4524

tsja, pro op het strand is afhankelijk van het doel.
                        -zeil/surf/kitesurf lessen? Gewoon een megafoon in de hand.
                        -livemuziek zonder gedoe? Akoestische combo's programmeren.
                        -DJ party? Op/bij een strandtent werken. Daar is toch ook de horeca en dus ook stroom
                        -anders is de vraag niet "welke set" maar "welke aggrgaat"?

op accu's ben je na een uur uitgekakt als het pro moet in de open lucht.

ooit geschreven. Artikel over muziek op het strand verzorgen met een act:
                        lekker belangrijk!

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                          • Jun 2010
                          • 640

Ik heb een mooie mobiele oplossing voor Mobiel PA voor gewoon een stukje muziek... Een mooie bolderkar met 4x Electro Voice ZX1. Maar is geen goedkope oplossing en is niet standaard te koop. Mocht je interesse hebben hoor ik het wel

En ja dit gaat best hard!

Comment

• vasco
                            • Oct 2003
                            • 2567

De TS vraagt nergens naar een gettoblaster, maar naar een mobiele geluidssysteem. De toepassing kan dus van alles zijn.
                            Hij vermeld er wel bij 'strand'. Dit wil niet zeggen Johny toestanden met gettoblasters.
                            Zoals je straattheater hebt, kun je ook acts op strand hebben waar een mobiele PA nodig is.
                            Jij weet misschien meer van de persoon ik kwestie, maar ik ga er vanuit dat de TS de bedoeling van dit forum kent.
                            Gezien de manier van vraag stellen, reactie op de wedervraag, het product waarnaar wordt verwezen en het verder niet meer reageren om o.a. aan te geven dat het om serieus PA werk gaat ga ik met de gedachte van de rest mee dat meneer een "luxe" gettoblaster wil om met zijn vriendjes de blits te maken op een strand en dat hoort hier niet thuis op dit forum.

Laat de TS ons zelf het tegendeel komen vertellen, dan helpen wij hem graag verder met serieus materiaal en ideeën. Echter was zijn derde reactie dat hij dan even een winkel in zou gaan lopen. Dit onderschrijft de gedachte dat het niet om pro AV gaat want dan loop je niet even een BCC, Media Markt, etc in voor je spullen.

Comment

• vasco
                              • Oct 2003
                              • 2567

Originally posted by vdlaanlichtengeluid
                              Is het alweer bijna carnaval, ik zie hier een foto's van de eerste optocht wagen verschijnen

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                                • Jun 2010
                                • 640

Daar zou hij ook voor kunnen ja... Maar nee de reden dat deze kar in het leven is geroepen heeft te maken met een dansgroep die op willekeurige locaties wil kunnen dansen. Voorwaarden waren, gemakkelijk te vervoeren, moet wel "hard" kunnen en simpel zijn want er is geen technicus bij aanwezig. Dit is erg goed gelukt en inmiddels zijn er meerdere doelen waarvoor deze kar perfect gebruikt kan worden zijn we achter.

Hier in de buurt is het een gewild ding

Comment

Working...