Vragen mbt Smaart7 of Smaart7di ?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Timo B Geluidstechniek
    • Jun 2014
    • 456

    #91
    En nog een (onder voorbehoud).



    Last edited by Timo B Geluidstechniek; 13-08-15, 15:32.
    Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

    Comment

    • Timo B Geluidstechniek
      • Jun 2014
      • 456

      #92
      Eindelijk eens een beetje spelen met het nieuwe spul.


      Vooral de mac pro is een soort van fijn werken maar wel een beetje wennen als je gewend bent om alles op 1 scherm weg te proppen.

      Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

      Comment

      • MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

        #93
        Als ik zeg dat dit een indrukwekkende set-up is druk ik me nog voorzichtig uit.
        Wat zien we hier allemaal?
        Voor iedere meetmic een apart venster op het rechter scherm?
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

        Comment

        • jakkes72
          • Dec 2003
          • 1015

          #94
          Apple is blij met zo'n klant...!

          Comment

          • MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

            #95
            Originally posted by jakkes72
            Apple is blij met zo'n klant...!
            Niet alleen Apple, tot aan Mascotte toe zelfs.
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

            Comment

            • Timo B Geluidstechniek
              • Jun 2014
              • 456

              #96
              Ik ben tot mijn spijt idd een goede klant bij mascotte (en een "best goede" klant bij Apple maar ja ze maken gewoon goed spul wat werkt zonder al te veel geklooi als je veel computers te gelijk wilt draaien).

              Wat je ziet op het rechterscherm is remote desktop waar ik alle computers (6 x imac zie foto) in de gaten kan houden en bij problemen ook over kan nemen via de mac pro.

              Centre screen smaart7.5 en rechts wordt voor mijn gevoel Compass voor galileo RMServer en bv. Map on line waar ik weer het virtual SIM verhaal op bv. het centre screen kan zetten. Die mac book pro is voor het dante verhaal email besturing van de rio1608 en meer van dat soort gedoe.

              Wederom weer pech gehad met die RMserver en het RMS verhaal (uitlezing parameters van de amps in de 900LFC's/UPQ1p). Weer een typisch geval van RTFM.
              Voorheen als ik een update van Compass installeerde werd er een adveccproxy geval automatisch geïnstalleerd (iig in de 3.6 soft daar ik daar zonder problemen de RMserver zag verschijnen). In de 3.7 versie van compass moet ik dit apart installeren.

              Vandaag dus wel die RMServer zien verschijnen na installatie (met dank aan AEM voor het trouble shooten) dus aanstaande maandag tijdens het seminar eens kijken of die informatie te zien is op alle seminar computers. (mits er voldoende animo is beetje jammer zo'n vakantie periode).

              Heb gisteren ook een beetje kunnen spelen met die 900LFC's. Ze bevallen me wel en doen wat ik wil dat ze doen maar heb ze nog niet vol aan kunnen zetten. Was niet te doen qua druk zeg maar.
              In theorie kan ik 6 subs op 1 16A fase draaien (max 2.5A/1 x 900LFC) en dit zal vast wel een keer gebeuren maar wil eerst een keer "meten" hoeveel stroom ze opnemen zeg maar als het vol aan staat.
              Meyer specs: 2.5A max burst maar ik weet op dit moment niet hoeveel lawaai ze er dan uit knallen en hoop dat ik er dan niet vlak voor sta zeg maar.

              Wordt vervolgd ;-)
              Last edited by Timo B Geluidstechniek; 17-08-15, 21:10.
              Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

              Comment

              • MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

                #97
                Erg mooie set-up voor seminars.
                Powersoft gaat uit van 1/8 full power voor het stroomverbruik, dus 4*4kW sub zou op 1 16A groep moeten kunnen, zelf heb ik de ervaring dat dit inderdaad gaat maar geef er sterk de voorkeur aan om uit te gaan van 1/4 full power.
                Niks zo vervelend als een show-stop door een automaat die eruit klapt en bovendien weet je vaak op locatie niet 100% zeker dat het een vrije groep is waar je op aansluit.
                Ga ik even uit van 1000 Watt voor een 900 LFC dan zouden 6 stuks dus 6 kW zijn, gedeeld door 4 kom je op 1,5 kW en dus ruim binnen de 1/8e of 1/4e full-power regel die Powersoft en ikzelf hanteren.
                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                Comment

                • Timo B Geluidstechniek
                  • Jun 2014
                  • 456

                  #98
                  Ik ga als het doorgaat komende maandag (heb tot nu toe 1 aanmelding hint dus naar iedereen zeg maar) ig 1 sub op die Furman aansluiten en eens kijken hoeveel ampere dat een 900 trekt als die aan gaat. Weet alleen niet of ik hem echt vol aan ga zetten (is niet te doen qua level ben ik bang).

                  Ook eens kijken wat dat RMServer en compass me vertellen betreffende output van die 900 daar het wattage niet gespecificeerd wordt door Meyer op de website....

                  Het geen ik kan vinden op de Meyer website:
                  Its transducer shall be one18-inch dual-coil, long-excursion cone driver. 2-channel, open-loop, class Damplifier
                  In ieder geval dus 2 spoelen in 1 18" speaker en een 2 kanaals amp voor de 2 spoelen. Verder kom ik op dit moment niet. Toch maar eens wat vragen stellen aan bepaalde mensen ;-)
                  Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

                  Comment

                  • MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

                    #99
                    In mijn berekening moet je alles verdubbelen, een dikke enkel 18" heeft een 2 kW amp module nodig in plaats van de 1000 Watt waar ik vanuit ging.
                    Zelfs dan kan het nog steeds gewoon.
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                    Comment

                    • Timo B Geluidstechniek
                      • Jun 2014
                      • 456

                      Goed interview duurt alleen even om alles te beluisteren zeg maar

                      http://www.sounddesignlive.com/special-report-sound-system-design-for-small-venues-bob-mccarthy/?utm_content=buffer34ce9&utm_medium=social&utm_sou rce=facebook.com&utm_campaign=buffer
                      Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

                      Comment

                      • DJ Antoon
                        • May 2005
                        • 1681

                        Originally posted by Timo B Geluidstechniek
                        Ik ga als het doorgaat komende maandag (heb tot nu toe 1 aanmelding hint dus naar iedereen zeg maar) ig 1 sub op die Furman aansluiten en eens kijken hoeveel ampere dat een 900 trekt als die aan gaat. Weet alleen niet of ik hem echt vol aan ga zetten (is niet te doen qua level ben ik bang).
                        Het valt nog niet mee om dat goed te meten, tenminste niet met de gangbare multimeters en dergelijke. Zo'n uitlezing op een furman zegt ook niet alles. En gaan testen met sinussen en of ruis is ook niet echt een praktijk situatie.

                        Comment

                        • Timo B Geluidstechniek
                          • Jun 2014
                          • 456

                          Klopt maar geeft een redelijke indicatie in combi met de specs opgegeven door Meyer Sound
                          Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

                          Comment

                          • Timo B Geluidstechniek
                            • Jun 2014
                            • 456

                            Bij deze zijn de test seminars suc6vol afgesloten. Alles doet het op 1 uitdaging na. Wordt vervolgt zeg maar.

                            Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

                            Comment

                            • MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

                              Dat moet wel een kick geven...
                              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                              Comment

                              • Timo B Geluidstechniek
                                • Jun 2014
                                • 456

                                Komt nog meer aan t.z.t. en zodra dat voor elkaar is..... Maar is alleen maar technisch spul....
                                Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

                                Comment

                                Working...