Hoi Allemaal,
Ik zal me eerst even voorstellen;
Ik ben Patrick Vuijk Noorland, 34 jaar, en woonachtig in Haarle.
Enkele jaren geleden ben ik benaderd door een gospelgroep om daar geluid te komen regelen tijdens optredens in kerken. Hoewel ik daar totaal geen ervaring mee had besloot ik het toch te doen omdat ik graag een uitdaging opzoek.
Na ongeveer zes jaar, en vele optredens verder, heeft het koor besloten om het over een andere boeg te gooien en een popkoor te worden. Dit heeft succesvol uitgepakt en we hebben reeds onze eerste optredens achter de rug.
Deze optredens hebben ook een keerzijde; eerder traden we vooral op in kerken, nu is dat vooral buiten op pleinen en in feesttenten. Hier is onze geluidsinstallatie niet op berekend. Ik moet echt heel hard mijn best doen om een beetje mooi geluid uit de set te krijgen. We hebben daarom besloten om onze geluidsset te upgraden.
Ons koor bestaat uit;
Ongeveer 20 zangers en zangeressen
basgitarist
slaggitarist
drummer
toetsenist
We gebruiken momenteel;
6 microfoons om zang te versterken
2 luidsprekers (weet even niet merk en wattage, zal ik binnenkort aanvullen)
2 monitoren (weet even niet merk en wattage, zal ik binnenkort aanvullen)
Skytronic PA 2100 versterker voor de monitoren
Stageline STA 600 versterker voor de luidsprekers
Stageline 20 kanaals mengpaneel
Om onze set te upgraden zitten we te denken om eerst andere luidsprekers en versterkers te kopen.
Op marktplaats zag ik onderstaande advertentie;
Wat vinden jullie hiervan?
Ik hoor graag van jullie,
Vriendelijke groeten,
Patrick Vuijk Noorland
Ik zal me eerst even voorstellen;
Ik ben Patrick Vuijk Noorland, 34 jaar, en woonachtig in Haarle.
Enkele jaren geleden ben ik benaderd door een gospelgroep om daar geluid te komen regelen tijdens optredens in kerken. Hoewel ik daar totaal geen ervaring mee had besloot ik het toch te doen omdat ik graag een uitdaging opzoek.
Na ongeveer zes jaar, en vele optredens verder, heeft het koor besloten om het over een andere boeg te gooien en een popkoor te worden. Dit heeft succesvol uitgepakt en we hebben reeds onze eerste optredens achter de rug.
Deze optredens hebben ook een keerzijde; eerder traden we vooral op in kerken, nu is dat vooral buiten op pleinen en in feesttenten. Hier is onze geluidsinstallatie niet op berekend. Ik moet echt heel hard mijn best doen om een beetje mooi geluid uit de set te krijgen. We hebben daarom besloten om onze geluidsset te upgraden.
Ons koor bestaat uit;
Ongeveer 20 zangers en zangeressen
basgitarist
slaggitarist
drummer
toetsenist
We gebruiken momenteel;
6 microfoons om zang te versterken
2 luidsprekers (weet even niet merk en wattage, zal ik binnenkort aanvullen)
2 monitoren (weet even niet merk en wattage, zal ik binnenkort aanvullen)
Skytronic PA 2100 versterker voor de monitoren
Stageline STA 600 versterker voor de luidsprekers
Stageline 20 kanaals mengpaneel
Om onze set te upgraden zitten we te denken om eerst andere luidsprekers en versterkers te kopen.
Op marktplaats zag ik onderstaande advertentie;
Wat vinden jullie hiervan?
Ik hoor graag van jullie,
Vriendelijke groeten,
Patrick Vuijk Noorland
Comment