Wie is er toevallig in de buurt van een Synco floormonitor?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Robert H
    • Jan 2006
    • 378

Wie is er toevallig in de buurt van een Synco floormonitor?

Een misschien wat rare vraag, maar heeft iemand toevallig de mogelijkheid om een foto (zij-aanzicht) te maken van een Synco floormonitor? Maakt niet uit of het een CW-121 of CW-152 is, het gaat me enkel om de vorm/contouren. En om maar gelijk met de deur in huis te vallen: Nee, ik ga geen speakers bouwen. Ik heb niet de illusie dat ik zonder enige ervaring zo maar effe een topkwaliteit Synco-kopie in elkaar kan zetten :-)

Dit verzoekje heeft een andere reden: Ik heb ooit een paar teleprompters (autocues) gemaakt in een eenvoudige behuizing. Werkt als een tierelier maar ik wil eigenlijk een stapje verder met een luxere variant. Ik vind die Synco wedge één van de mooiere kastjes, vooral vanwege die ronde kanten. Vandaar dat ik mijn teleprompter floors eigenlijk wel de look van zo'n type monitor wil geven. Helaas heb ik online nog geen foto gezien waar ik met wat kunst- en vliegwerk de juiste mal van kan maken. Aangezien er best wel wat tijd en geld in gaat zitten wil ik niet zomaar een poging wagen om zo'n ding uit de losse pols na te tekenen.

NB: Mocht iemand ergens een foto vinden van een productie waarbij de zijkant van zo'n ding wel goed in beeld is dan houd ik me uiteraard ook aanbevolen. Heb zelf uiteraard al flink gezocht tussen foto's van grote concerten/festivals met spullen van Purple of Ampco. Knap lastig ;-)

Last edited by Robert H; 10-02-16, 19:26.
  • peterwagner
    • Oct 2008
    • 317

Ik zal vanmiddag een foto'tje voor je maken.

Comment

• peterwagner
      • Oct 2008
      • 317

Comment

• Robert H
        • Jan 2006
        • 378

Helemaal fantastisch, hartstikke bedankt man!

Dit was inderdaad wat ik zocht. Binnenkort maar aan het hakken en zagen, ik zal het uiteindelijke resultaat hier uiteraard wel even showen!

Comment

• Robert H
          • Jan 2006
          • 378

Here we go...

Comment

• Tofke78
            • Jan 2005
            • 504

Lijkt qua vorm een beetje op de monitor van Brooklyn Audio :-)

Comment

• jakkes72
              • Dec 2003
              • 1015

Net zoals een BMW op een Mercedes lijkt....

Comment

• Tofke78
                • Jan 2005
                • 504

Originally posted by jakkes72
                Net zoals een BMW op een Mercedes lijkt....

Precies ja... Not :-)

Comment

• sjig
                  • May 2012
                  • 909

Originally posted by Tofke78
                  Lijkt qua vorm een beetje op de monitor van Brooklyn Audio :-)
                  En die lijkt een beetje op elk andere wedge

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

En toch issie weer net ietsje anders en powered.
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Robert H
                      • Jan 2006
                      • 378

Als liefhebber van Darwins theorieën zit ik met plezier naar de voortgang van de topics hier te kijken. Volgens mij kun je hier net zo goed een vraag stellen over de voeding van cavia's of de politieke ontwikkelingen in Centraal-Afrika. Uiteindelijk eindigen we toch weer met een foto van een BA-speaker ;-)

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Originally posted by Robert H
                        Uiteindelijk eindigen we toch weer met een foto van een BA-speaker ;-)
                        Ja, leuk he.

Comment

• SPS
                          • Mar 2004
                          • 1662

Originally posted by MusicXtra
                          Ja, leuk he.
                          Heb ik je stand gemist op de ISE? Aanbod (ook van geluid) is overweldigend. Je ziet door de bomen het bos niet meer....
                          Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

Originally posted by SPS
                            Heb ik je stand gemist op de ISE? Je ziet door de bomen het bos niet meer....
                            Precies om die reden stond ik er niet. Je zult me dit jaar ook nog niet tegenkomen op Pro Light and Sound.
                            Dit om verschillende redenen, op de ISE en op Cue is geen mogelijkheid om iets te laten horen, die is er in Frankfurt wel maar daar zijn de kosten exorbitant hoog.
                            Toch is de kans groot dat ik volgend jaar zowel op CUE als op Frankfurt sta, die laatste dan uiteraard ook met demo's.

Comment

• DJ Antoon
                              • May 2005
                              • 1681

Originally posted by SPS
                              Heb ik je stand gemist op de ISE? Aanbod (ook van geluid) is overweldigend. Je ziet door de bomen het bos niet meer....
                              Pak het niet persoonlijk en verkeerd op, maar ik denk dat als alle bedrijfjes / merken van het formaat BA (Ik bedoel vooral door mijn ingeschatte omzet) het zich zouden kunnen veroorloven om op al die beurzen te staan, er nog veel meer bomen waren. Oftewel een oerwoud.

Comment

Working...