Cubo 21 Sub - 21LW1400

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

    #31
    Originally posted by beyma
    Hmmmm....... de VOID Incubus werkt met ZES 21" drivers per kant !! 146 DB bij 12 kilowatt RMS voor de subs alleen , totale set gaat over de 25 kW....per kant...... dussss.....

    Een uniek design en geluid wat min of meer door je heen gaat, het kan dus echt wel met 21 inch drivers !!
    Haha, heb je dat systeem wel eens goed beluisterd? Gaat vooral hard maar daar is dan ook echt alles mee gezegd.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

    Comment

    • stefke96
      • Dec 2015
      • 96

      #32
      Originally posted by beyma
      Hmmmm....... de VOID Incubus werkt met ZES 21" drivers per kant !! 146 DB bij 12 kilowatt RMS voor de subs alleen , totale set gaat over de 25 kW....per kant...... dussss.....

      Een uniek design en geluid wat min of meer door je heen gaat, het kan dus echt wel met 21 inch drivers !!


      Elk voordeel heb ze nadeel, een heftruck of hijskraan is nodig om het op te stapelen.....
      Het kan zeker, maar ik heb ook nergens beweerd dat het niet mogelijk is

      Comment

      • Kasper
        • Jul 2004
        • 171

        #33
        Originally posted by MusicXtra
        Haha, heb je dat systeem wel eens goed beluisterd?
        Ik wel. Sloeg nergens op. Wel curieus.

        groet,
        Kasper

        Comment

        • beyma
          • Oct 2002
          • 1614

          #34
          Uiteraard heb ik deze monsters beluisterd en ik vind ze fantastisch klinken ! Ik durf gewoon een eigen mening te hebben en het zal me een worst wezen of het wel of geen "hi-fi" geluid is, ik ga naar een festival om te feesten en plezier te hebben en als ik naar high-end hifi wil luisteren dan ga ik wel naar speciaal zaak daarvoor.
          Lekker belangrijk dat een line-array 200 meter verderop nog goed klinkt, ik sta vooraan bij de DJ booth daar waar het gezellig (tussen de meiden) is en niet 200 meter verderop bij de mensen die alleen maar staan te kijken.

          Maar goed, voor we helemaal afdwalen.....het ging hier om een 21 inch cubo
          Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

          Comment

          Working...