mmm dat klinkt interessant. hoe dan ??
Dante naar AES output
Collapse
X
-
-
Dat is niet meeliften, dat is een aparte kabel voor AES, daar ben ik van op de hoogte. Werkt goed, maar blijf dan nog steeds met de beperking van 1 AES output zittenComment
-
Ik bedoel dat je de CAT 5 kabel voor beiden tegelijk gebruikt. Bij een 100Mbps datastream wordt nl slechts de helft van de kabel gebruikt, de overgebleven 4 aders gebruik je dan voor je AES, je hebt slechts 2 aders per AES stream nodig dus kun je 2*AES over 4 aders sturen.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Door overspraak heb je bij lange lengtes wel wat meer risico op jitter, en als het heel erg word dropouts. Als je cat6 gebruikt heb je weer wat minder risico door het kruis in de kabel wat overspraak vermindert.
Zeker voor niet al te lange lengtes werkt het wel. Ik zou ook FTP / shielded cat gebruiken.Comment
-
-
Kennelijk hoef je daar niet zo bang voor te zijn anders zou Powersoft dat niet als 'standaard' protocol gebruiken.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Misschien in de war met telefonie, die zitten op de middelste 2/4 pinnen van de RJ11/12/45 connectoren en gebruiken daarmee aderpaar 2 en 3 bij UTP bekabeling. Verder klopt je post prima hoor, over de vrije aderparen kan prima 2x AES3 getransporteerd worden.Last edited by vasco; 22-09-16, 08:02.
Comment
-
Mijn utp lijn moet echter wel gigabit zijn, anders werkt t niet. Dus dit gaat voor mijn situatie geen oplossing bieden.Comment
-
Ik heb de atterotech binnen. Getest met een rechtstreekse lijn. Werkt prima. Stabiel en goede klank.
Het is me alleen nog niet gelukt om t dante netwerk mee te laten lopen over de bestaande utp in de set.Comment
-
Heb je toevallig een Ziggo modem in je netwerk? Als ik thuis ook maar iets met Dante ga doen flipt die ook meteen omdat die niet lekker met Multicast en QOS overweg kan.''diamonds are forever''Comment
-
Nee tuurlijk niet. Is een dedicated mobiel netwerk met een switch buj de mengtafel en 1 in t stagerack. daartussen 1 utp kabel.
Ff verder spitten in alle dante documentatie.Comment
-
Dingen die roet in het eten kunnen gooien;
ip range niet hetzelfde
subnetten niet hetzelfde
managed switch die filterd op bepaalde poorten
qos instellingen
firewalls
etc
etc.
als je via dante controller geen devices te zien krijgt, zet eens je firewall volledig uit.
ik en met mij anderen willen je graag helpen, maar je zult iets meer info moeten verstrekken omdat het probleem uit zoveel richtingen kan komen.''diamonds are forever''Comment
Comment