Vandaag helaas een probleem met mijn Shure zenderset.
Ik heb 4 QLXD4 ontvamgers in band K51.
Voor de klus van vandaag had ik 1 extra beltpack nodig, naast mijn eigen teee beltpacks en een handheld. Dus een extra beltpackje gehuurd. Dit was een ULXD1 in de
goede frequentieband.
Helaas werkte het toch niet, terwijl ik dit al veel vaker heb gedaan en altijd zonder problemen.
Ik kreeg op de ontvanger 'Fail' te zien en err.001.
Erg vervelend.
Een kleine google actie, en t aanslingeren van WWB later kon ik zien dat een firmware probleem was. De Update Utility dus gestart om te kijken wat de status was. Alle apparaten beschikken over de nieuwste firmware en t zou dus gewoon moeten werken is mijn menig.
Iemand hier ervaring mee ?
ik heb Shure Nederland ook al een email gestuurd met vraag om hulp/antwoord.
Ik heb 4 QLXD4 ontvamgers in band K51.
Voor de klus van vandaag had ik 1 extra beltpack nodig, naast mijn eigen teee beltpacks en een handheld. Dus een extra beltpackje gehuurd. Dit was een ULXD1 in de
goede frequentieband.
Helaas werkte het toch niet, terwijl ik dit al veel vaker heb gedaan en altijd zonder problemen.
Ik kreeg op de ontvanger 'Fail' te zien en err.001.
Erg vervelend.
Een kleine google actie, en t aanslingeren van WWB later kon ik zien dat een firmware probleem was. De Update Utility dus gestart om te kijken wat de status was. Alle apparaten beschikken over de nieuwste firmware en t zou dus gewoon moeten werken is mijn menig.
Iemand hier ervaring mee ?
ik heb Shure Nederland ook al een email gestuurd met vraag om hulp/antwoord.
Comment