Beste forummers,
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Robin en
en al meer dan 30 jaar toetsenist in een rockband geweest. Daar zijn we onlangs mee gestopt en willen ‘kleiner’ verder.
Momenteel hebben we een nieuwe formatie en spelen semi-acoustisch.
Voorheen hadden we altijd een vaste PA maar nu willen we zelf wat aanschaffen.
Onze bedoeling is dat we in bijv. kroegen optreden en voor max. 150 personen zelf het geluid in beheer willen hebben.
Onze bezetting: toetsen / electr. drumstel / bas electrisch / semi acoustische gitaar en zang
We hebben vorige week een dynacord powermate 1600 (2 x 500 watt) geprobeerd met passieve 2 tops en 2 subkastjes. Dat was niks. We hebben er nog een extra sub van EV op geprobeerd. Het werd wel iets beter maar nog steeds niet tevreden.
Zou bijv. een mengpaneel (zonder versterker) met 2 actieve 15” full range tops en 2 subwoofers een oplossing zijn?
En zoja, zou dit wat zijn ? Staat momenteel op Marktplaats.
2x mackie swa 1801 subwoofers (aktief 1000 watt)
2 x jbl eon 15’’ (aktief 400 watt)
Alvast dank voor de reacties. Ben benieuwd…
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Robin en
en al meer dan 30 jaar toetsenist in een rockband geweest. Daar zijn we onlangs mee gestopt en willen ‘kleiner’ verder.
Momenteel hebben we een nieuwe formatie en spelen semi-acoustisch.
Voorheen hadden we altijd een vaste PA maar nu willen we zelf wat aanschaffen.
Onze bedoeling is dat we in bijv. kroegen optreden en voor max. 150 personen zelf het geluid in beheer willen hebben.
Onze bezetting: toetsen / electr. drumstel / bas electrisch / semi acoustische gitaar en zang
We hebben vorige week een dynacord powermate 1600 (2 x 500 watt) geprobeerd met passieve 2 tops en 2 subkastjes. Dat was niks. We hebben er nog een extra sub van EV op geprobeerd. Het werd wel iets beter maar nog steeds niet tevreden.
Zou bijv. een mengpaneel (zonder versterker) met 2 actieve 15” full range tops en 2 subwoofers een oplossing zijn?
En zoja, zou dit wat zijn ? Staat momenteel op Marktplaats.
2x mackie swa 1801 subwoofers (aktief 1000 watt)
2 x jbl eon 15’’ (aktief 400 watt)
Alvast dank voor de reacties. Ben benieuwd…
Comment