Hoi allemaal , is mijn eerste bezoek aan deze site
mijn excuses als ik mijn vraag verkeerd heb geplaatst
ik had een paar biedingen gedaan op Marktplaats
tot mijn verbazing zijn er 6 verkopers akkoord gegaan.
philips versterker fr996
Sony STR-DE495P
Sony STR-KS1100
Kenwood KRF V5030D , beetje verdacht wil het enkel verzenden
marantzsr590 rds
Onkyo tx-sr701e
Maar ik heb dus totaal geen verstand van versterkers
Weet nog net welke pluggen ik zelf nodig heb om mijn speakers aan te sluiten
en heb voornamelijk gekeken of ze een optical (Toshiba Link) hadden en een aansluiting voor koperdraad
Maar ze hebben allemaal verschillende vermogen en sommige hebben een draaiknop voor speakerdraad ipv knijper
en mijn koper speakerdraad is vrij stug en dik had al bij mijn oude systeem last dat het geregeld los ging uit de knijper door gewicht
tevens op sommige foto's zag ik de optical ingang open en bloot staan , is dat schadelijk voor het geluid overdracht ?
en als ik een versterker wil testen , hoe is dat het beste aan te raden , onder de kap zit in ieder geval een gebied waar
ik totaal geen kaas heb van gegeten , zou nog net kunnen zien of iets is doorgebrand of verstoft.
maar betwijfel of het goed te zien is of zoiets voldoende wordt gekoeld door zijn ventilator
hebben jullie misschien wat tips voor deze kneus
mijn excuses als ik mijn vraag verkeerd heb geplaatst
ik had een paar biedingen gedaan op Marktplaats
tot mijn verbazing zijn er 6 verkopers akkoord gegaan.
philips versterker fr996
Sony STR-DE495P
Sony STR-KS1100
Kenwood KRF V5030D , beetje verdacht wil het enkel verzenden
marantzsr590 rds
Onkyo tx-sr701e
Maar ik heb dus totaal geen verstand van versterkers
Weet nog net welke pluggen ik zelf nodig heb om mijn speakers aan te sluiten
en heb voornamelijk gekeken of ze een optical (Toshiba Link) hadden en een aansluiting voor koperdraad
Maar ze hebben allemaal verschillende vermogen en sommige hebben een draaiknop voor speakerdraad ipv knijper
en mijn koper speakerdraad is vrij stug en dik had al bij mijn oude systeem last dat het geregeld los ging uit de knijper door gewicht
tevens op sommige foto's zag ik de optical ingang open en bloot staan , is dat schadelijk voor het geluid overdracht ?
en als ik een versterker wil testen , hoe is dat het beste aan te raden , onder de kap zit in ieder geval een gebied waar
ik totaal geen kaas heb van gegeten , zou nog net kunnen zien of iets is doorgebrand of verstoft.
maar betwijfel of het goed te zien is of zoiets voldoende wordt gekoeld door zijn ventilator
hebben jullie misschien wat tips voor deze kneus
Comment