Geluidsgolven laatste gesprek

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Danielle24
    • Jun 2017
    • 3

Geluidsgolven laatste gesprek

Hallo iedereen,

Ik zoek een beetje hulp en ik hoop dat hier te vinden.

Mijn moeder is vorig jaar plotseling overleden.
    Een paar dagen voor haar dood heb ik een telefoongesprek met haar gehad waardoor ik haar stem nog af en toe kan terug luisteren.
    Aan het einde van het gesprek zegt ze dat ze van mij houdt en het lijkt me geweldig om van die woorden een tattoo te laten zetten in geluidsgolven.

Het punt is dat ik deels door haar tekst heen praat als ze dat zegt en de daadwerkelijke tekst van "I love you" maar heel kort duurt.

Weet iemand hier een manier om dit te kunnen filteren waardoor ik een mooie tattoo kan laten zetten met die geluidsgolven?
    Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen maar ik hoop dat er iemand is die begrijpt wat ik bedoel..

Het zou sowieso heel mooi zijn om ook maar iets van haar stem te laten tattoeeren ,, als "I love you" niet werkt dan heb ik nog wel een ander stukje uit het gesprek dat zou voldoen.

Wie kan mij helpen aan een programma waarbij ik zoiets kan maken?\

Alvast heel erg bedankt voor de tips.

Groetjes Danielle
  • Timo B Geluidstechniek
    • Jun 2014
    • 456

Allereerst gecondoleerd en sterkte ook voor de komende tijd (ook al is het al een tijdje geleden ik weet wat je door maakt zeg maar daar mijn moeder januari dit jaar ook is overleden).
    Mooi idee en ik zou willen dat ik nog protools draaiend had om je te helpen......(helaas ben ik werkzaam in een andere tak van de audio sport zeg maar).

Ik weet niet of dit helpt maar zoek iemand die een stukje van die opname kan inladen in een DAW als protools of willekeurig welk ander programma. Hier zie je de waveform van de opname in terug.
    Als je daar dan een screenshot van maakt heb je de visualisatie van haar stem en die kan vast gebruikt worden voor de tattoo.

Wie weet zijn er hier mensen die zo iets kunnen doen voor je
    Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

Ik zou jou kunnen en willen helpen. Het is een mooi idee voor een tatoo.

Heb jij het gesprek puur op je telefoon staan of toevallig al digitaal op een computer?

Ik beschik over software waarmee filteren, knippen en de geluidsgolf zichtbaar te maken. Vanaf daar is er dan wel een plaatje van te maken. Waar kom je vandaan, allicht afspreken zodat ik het voor jou kan uitvoeren. Kan jij die unieke herinnering verewigen.

Comment

• Danielle24
        • Jun 2017
        • 3

Originally posted by vasco
        Ik zou jou kunnen en willen helpen. Het is een mooi idee voor een tatoo.

Heb jij het gesprek puur op je telefoon staan of toevallig al digitaal op een computer?

Ik beschik over software waarmee filteren, knippen en de geluidsgolf zichtbaar te maken. Vanaf daar is er dan wel een plaatje van te maken. Waar kom je vandaan, allicht afspreken zodat ik het voor jou kan uitvoeren. Kan jij die unieke herinnering verewigen.
        Wat super tof dat je dat wil doen!!
        Ik zou je heel erg dankbaar zijn.

Ik heb het gesprek op mijn telefoon en op mijn laptop staan
        zal ik het eens naar je toe sturen?

Geen idee of we bij elkaar in de buurt wonen, ik kom uit Bussum en jij?
        Last edited by Danielle24; 24-06-17, 10:50. Reason: Spelfout

Comment

• Danielle24
          • Jun 2017
          • 3

Hoi Timo,

Ook jij gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van jouw moeder.. zo verdrietig

zoals je kunt lezen is er al iemand die mij wil helpen, top!

In ieder geval heel erg bedankt voor het meedenken en je tip 👍🏼

Groetjes,

Danielle

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Danielle,

Ik kom uit Zoetermeer dus de afstand valt wel mee. We kunnen natuurlijk ook ergens in het midden van onze woonplaatsen afspreken. Ik zal jou een PM sturen met mijn e-mailadres en telefoonnummer. Dat maakt het afspreken allemaal wat makkelijker.

De komende twee weken zit ik alleen wel compleet vol met werk en daarna ben ik drie weken op vakantie. Als dat geen probleem is en je nog een beetje geduld kan hebben tot augustus (een tatoo moet je toch niet in de volle zomer zetten want dan kun je een aantal weken niet in de zon, zwemmen en zo).

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Bussum ligt naast Hilversum... Dè studiostad van NL, daar ken ik wel een paar mensen die Protools hebben, PM me maar als je wilt dat ik je met ze in contact breng.
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• jadjong
                • Oct 2003
                • 654

Je kan ook Reaper downloaden, het bestandje er in slepen en zelf een screenshot maken.

Comment

• vasco
                  • Oct 2003
                  • 2567

Daniëlle,

Jij hebt ondertussen de afbeeldingen ontvangen, hopelijk word het een mooie herinnering in de vorm van een tattoo.

Groet,
                  Vasco

Comment

Working...