DAS, is dat iets ?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MUSCOM
    • Mar 2002
    • 62

    #16
    DAS is een merk wat zich in het overvolle middensegment van de pro-audio wereld bevind. elke vergelijking met EAW of Meyer Sound etc. is geen vergelijk. Ik trek wel een vergelijk met Electro Voice of RCF dit zijn speakers die vergelijkbaar zijn. En wees eerlijk wie kan zich EAW veroorloven zonder bij de bank aan te kloppen. Wij gebruiken voor grote tentfeesten DAS, bestaande uit 6 x st 218 sub en 4 x st 215 top, voor closestage 2 x R15 top. met deze set kun je mits voldoende versterker vermogen 2500 man van geluid mee voorzien (13KW) Wij willen in ieder geval niks anders meer dan DAS omdat het zeer betrouwbaar, robuust, en handelbaar is. Verder is de geluidskwaliteit uitstekend gebruik dan wel de orginele DAS processors om alles optimaal te laten klinken.
    Onthoud !!
    Beter een slechte geluidsinstallatie met een goede geluidstechnicus dan een goede geluidsinstallatie met een slechte technicus.

    Comment

    • PowerSound
      • Nov 2001
      • 1892

      #17
      Oud Topic :

      Nog iemand ervaring met D.A.S. ?

      Alles kits achter de rits ?
      PSL Bvba powered by
      L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
      Yahama LS9-32 / MC7L-48
      Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
      Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

      Comment

      • imprezafreak
        • May 2003
        • 37

        #18
        Ja ik heb ook 2e hands DAS speakers zien staan.

        Het betreft hier DAS DS15's (top) en DAS Sub 18A (sub dus).

        Iemand hier ervaring mee?

        De subs zijn self-powered met een vermogen van 500 watt elk.

        Voor deze set word € 2000 euro gevraagd. En op de tops wou ik een Dynacord S 900 zetten (tops zijn 200 watt continu en muziekvermogen van 400 watt).

        Word hier een redelijke prijs gevraagd? En denken jullie dat ik hier een heel eind mee kom? (voornamelijk feesten rond 70-80 man)

        Comment

        • Triple S
          • Sep 2000
          • 808

          #19
          citaat:Wij gebruiken voor grote tentfeesten DAS, bestaande uit 6 x st 218 sub en 4 x st 215 top, voor closestage 2 x R15 top. met deze set kun je mits voldoende versterker vermogen 2500 man van geluid mee voorzien (13KW) Wij willen in ieder geval niks anders meer dan DAS omdat het zeer betrouwbaar, robuust, en handelbaar is.
          Volgens mij heb ik dit ook te koop zien staan op de vraag-en aanbod pagina

          Don't call me DJ!
          Don\'t call me DJ!

          Comment

          • base
            • Apr 2003
            • 417

            #20
            citaat:
            citaat:Wij gebruiken voor grote tentfeesten DAS, bestaande uit 6 x st 218 sub en 4 x st 215 top, voor closestage 2 x R15 top. met deze set kun je mits voldoende versterker vermogen 2500 man van geluid mee voorzien (13KW) Wij willen in ieder geval niks anders meer dan DAS omdat het zeer betrouwbaar, robuust, en handelbaar is.
            Volgens mij heb ik dit ook te koop zien staan op de vraag-en aanbod pagina

            Don't call me DJ!
            straffe kost ??

            Comment

            • sparky
              • Apr 2002
              • 2104

              #21
              Ik heb een keer over een DAS set gemixt (Touring Series; dubbel 18" subs en hoorngeladen toppen)en was prettig verrast. Klonk een stuk beter dan ik "van horen zeggen" had aangenomen.

              De storthoop heeft gesproken
              Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

              Comment

              • Bigfoot
                • Nov 2002
                • 151

                #22
                Beste lui,

                Das is geen vooruitgang vergelijken met JBL, maar DAS is zeker niet slecht voor de prijs van dassetjes. Het geeft een hoog volume, en is zeker niet duur.

                Dé SM58 is nog steeds de beste mic!

                Comment

                Working...