Een draadloze mic is altijd handig, voor verschillende presentaties en dergelijke ben ik dan ook op zoek naar een goede draadloze. In een vorig topic werden eens errug dure draadloze mic's besproken ( http://www.licht-geluid.nl/forum/top...?TOPIC_ID=5192 ), waarbij de Sennheiser duidelijk als beste draadloze mic uit de bus kwam.
Ik heb echter geen duizenden euro's over voor een draadloos, dus ben op zoek naar de goedkopere series. Hierbij denk ik aan Sennheiser EW-100 & EW-300 series, Shure 58 draadloos, AKG "?????"...
Momenteel hebben we met zowel de Sennheiser als met de Shure eenmalig gewerkt, waarbij ze beiden enkele minpunten vertoonden. Maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn...
DUS: welke moeten we nemen en waarom?
Greetz Niek
Ik heb echter geen duizenden euro's over voor een draadloos, dus ben op zoek naar de goedkopere series. Hierbij denk ik aan Sennheiser EW-100 & EW-300 series, Shure 58 draadloos, AKG "?????"...
Momenteel hebben we met zowel de Sennheiser als met de Shure eenmalig gewerkt, waarbij ze beiden enkele minpunten vertoonden. Maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn...
DUS: welke moeten we nemen en waarom?
Greetz Niek
Comment