als ik me speakers naast me bar heb staan, lijkt het alsof je aan de 8erkant meer bas hoort als aan de voorkant, zou dit echt zo zijn? of lijkt dat alleen omdat je aan de voorkant ook de hogetone speakers hoort?
het zijn 15" zeus speakers in een zelfgebouwde baskast, hierin zaten eerst 12" speakers, hierbij had ik dit probleem niet, maar die gaven sowieso al minder bass als deze.
zou het misschien de kast zelf zijn?
de kast is gemaakt van 18mm zwart multiplex. plaatje:
afmetingen: 70x40x40 cm
het ontwerp is misschien niet helemaal ideaal, maar voor de vorige speakers had ik geen gegevens, dus had maar wat gemaakt. heb nu van die nieuwe zeus speakers wel gegevens, dus als iemand een mooi ontwerp kan maken.... heb genoeg hout tot me beschikking.
BVD
leeg he?
het zijn 15" zeus speakers in een zelfgebouwde baskast, hierin zaten eerst 12" speakers, hierbij had ik dit probleem niet, maar die gaven sowieso al minder bass als deze.
zou het misschien de kast zelf zijn?
de kast is gemaakt van 18mm zwart multiplex. plaatje:
afmetingen: 70x40x40 cm
het ontwerp is misschien niet helemaal ideaal, maar voor de vorige speakers had ik geen gegevens, dus had maar wat gemaakt. heb nu van die nieuwe zeus speakers wel gegevens, dus als iemand een mooi ontwerp kan maken.... heb genoeg hout tot me beschikking.
BVD
leeg he?
Comment