TASCAM CD302

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • joop van den ende
    • Jan 2003
    • 10

    #16
    Ik ben het met je eens dat er een aantal flinke k*tmerken op de markt zijn, maar ik ben ook van mening dat Denon en Pioneer hun prijs kunnen opschroeven omdat ze marktleider zijn.
    Je betaald uiteindelijk ook voor het merk.

    Ik ben best bereid om veel geld uit te geven, maar dan wil ik wel zeker weten dat niet teveel betaal voor wat ik krijg. Aangezien de CD302 een degelijke en complete speler lijkt, voor niet teveel geld, vroeg ik me af of dit in werkelijkheid ook echt een goed apparaat is, vandaar.

    Comment

    • handige harry
      • Sep 2002
      • 97

      #17
      Een tijdje geleden alweer heb ik gesproken met een vertegenwoordiger van Tascam etc. De "oude" versie van de 302 kan worden ge-update door mijne heren tascam. En nu wil ik dan geen problemen krijgen met deze mensen maar behalve verzendkosten kost het niet veel...
      Het zou wel eventueel mogelijk kunnen zijn dat ze een kassabon vragen van de winkelier die hem heeft geleverd. 2e hands aangeschafte machines zouden dan wel eens NIET kosteloos ge-update kunnen worden? Oeps, nu gaat iedereen z'n machine opsturen..... It wasn't me.

      Comment

      Working...