Omdat de door mij beoogde 2x18"-subs voor onder mijn LA325's er niet gaan komen,
(ik zal jullie niet lastig vallen met de details, of jullie moeten er nieuwsgierig naar zijn)
ben ik dus op nieuw op zoek naar dubbel-18 subs.
Inmiddels weet ik het hele verhaal van tweedehands ten opzichte van goedkopere nieuwe merken en/of zelfbouw wel,
dus daar gaat het nu niet over.
Het zit zo:
Voor zo'n 2000 euro is het goed mogelijk om twee behoorlijke tweedehands dubbel 18"-kasten te scoren
(denk aan EV, MACH, JBL), of twee nieuwe zelfbouwkasten (is wellicht nog iets goedkoper)
Voor het mooie zou ik natuurlijk 2 EAW LA128's moeten hebben. Dit is ook wel tweedehands te vinden (HPA),
maar dan ben ik wel 1000 Euro meer kwijt.
Vraag is dus:
Is het naar jullie mening de 1000 Euro extra waard om die EAW-subs te kopen,
ten opzichte van bv EV of MACH-subs?.
Ik denk hierbij niet alleen aan de kwaliteit van het geluid, maar ook aan iets als "waardevastheid"
(een complete set is later ook weer makkelijker te verkopen lijkt mij).
Wat denken jullie hierover???
Don't call me DJ!
Bijgewerkt door - Triple S op 10/10/2002 12:33:49
(ik zal jullie niet lastig vallen met de details, of jullie moeten er nieuwsgierig naar zijn)
ben ik dus op nieuw op zoek naar dubbel-18 subs.
Inmiddels weet ik het hele verhaal van tweedehands ten opzichte van goedkopere nieuwe merken en/of zelfbouw wel,
dus daar gaat het nu niet over.
Het zit zo:
Voor zo'n 2000 euro is het goed mogelijk om twee behoorlijke tweedehands dubbel 18"-kasten te scoren
(denk aan EV, MACH, JBL), of twee nieuwe zelfbouwkasten (is wellicht nog iets goedkoper)
Voor het mooie zou ik natuurlijk 2 EAW LA128's moeten hebben. Dit is ook wel tweedehands te vinden (HPA),
maar dan ben ik wel 1000 Euro meer kwijt.
Vraag is dus:
Is het naar jullie mening de 1000 Euro extra waard om die EAW-subs te kopen,
ten opzichte van bv EV of MACH-subs?.
Ik denk hierbij niet alleen aan de kwaliteit van het geluid, maar ook aan iets als "waardevastheid"
(een complete set is later ook weer makkelijker te verkopen lijkt mij).
Wat denken jullie hierover???
Don't call me DJ!
Bijgewerkt door - Triple S op 10/10/2002 12:33:49
Comment