Trantec Wireless

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Niek...
    • Nov 2001
    • 1094

    Trantec Wireless

    Iemand ervaring met deze wireless mic's? Ik heb momenteel 1 keer met deze mic's gewerkt maar kan me op basis hiervan helaas nog geen solide mening vormen. Wat me opvalt: erg licht en modieus design, op eerste gezicht goed bereik, leuk ding dus. Anderen nog positieve/negatieve ervaringen ?

    Greetz Niek
    <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">
  • djdabounce
    • Nov 2001
    • 398

    #2
    Hmm hoe wist ik dat deze vraag zou komen???

    s'Avonds zijn ze mooier.
    s\'Avonds zijn ze mooier.

    Comment

    • Stijn Vanstiphout
      • Oct 2000
      • 1160

      #3
      Geen enkele ervaring,

      Maar wellicht is het wel degelijk spul, en betrouwbaar.

      Maar waarom zou je dit kopen als je voor hetzelfde geld Sennheiser kan krijgen met goede service, metalen behuizingen, 'standaard' microfoonkapsels, alle denkbare accessoires,...?

      mvg,


      Stijn Vanstiphout,
      SVD, Klank & Licht & LVL Audio-Visueel
      België

      Stijn.Vanstiphout@pandora.be ook op MSN

      Stijn Vanstiphout,
      LVL Multimedia
      België

      Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

      Comment

      • Niek...
        • Nov 2001
        • 1094

        #4
        citaat: Maar waarom zou je dit kopen als je voor hetzelfde geld Sennheiser kan krijgen met goede service, metalen behuizingen, 'standaard' microfoonkapsels, alle denkbare accessoires,...?
        Ik heb nog geen adviesverkoopprijs gezien, indien ik meer over de prijs zou weten zou ik dat zelf idd ook afwegen. He Dabounce; zuruck?

        Greetz Niek
        <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

        Comment

        • Dave
          • Jan 2001
          • 757

          #5
          De prijs ligt in dezelfde orde als de Sennheiser EW100 serie. Volgens een verkoper klonken ze beter dan de sennheisers.
          Sennheiser heeft wel een goede naam, en zeker de evolution serie biedt goede mogelijkheden zonder dat je gelijk failliet bent.
          Trantec zegt mij ook niet zoveel, wat Stijn al zegt, waarom zou je trantec nemen als je voor hetzelfde geld een metalen behuizing hebt en een gerenomeerd merk.

          Familietheater.nl Eens familie, altijd familie.
          U x I = Boem.

          Comment

          • Powerlight TD
            • Jan 2002
            • 111

            #6
            Ik zou ook graag een paar meningen willen horen van mensen die er mee gewerkt hebben.
            Las de advertenties in de Holland Audio gids.
            Specs lijken oké en de prijsjes liegen er ook niet om.
            Vandaar ook mijn interesse in deze systemen, zowel de mikes als de wireless in-ear monitoring.

            Met zeer veel hoogachting en waardering teken ik,

            Michel Tenhage

            Comment

            Working...