Audio performance meningen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mr Dj
    • Jan 2002
    • 836

    Audio performance meningen

    hoi,
    heeft er iemand hier ervaringen met audio performance. klinkt het goed, met welke andere merken staat het op 1 lijn ? dus met name over de speakers dus



    Bijgewerkt door - moderator op 22/10/2002 15:02:51
    Maar ik heb Denon (en hoe)
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

    #2
    Volgens mij...draait de band "Tilt" op Audio Preformance...ik heb het ooit gehoord, was niet slecht...alleen de mix klonk erg beroerd..Het staat een beetje op 1 lijn met D&B C7, Mach M-T serie en Axis Source...Naar mijn mening..

    Suc6 en groeten vanut His
    Olaf Duffhuës

    Laat je horrrrrrrrreeeeeennnnnn...
    Olaf Duffhuës

    **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

    Comment

    • Rudy Vorstenbosch
      • Jun 2001
      • 1429

      #3
      als ik me niet vergis is de importeur Merheim in boxtel....


      Als je meer wilt weten: http://www.merheim.nl/

      SuCCeS

      Showtechniek

      Comment

      • Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

        #4
        er draaien nog MSL-2's, inderdaad, de kopie van de MSL-3's...

        en die klonken ook bijna zo goed,

        roomser dan de paus

        Comment

        • DjJeroen
          • Oct 2000
          • 288

          #5
          Is dat kleinere type ook een Meyer kloon?

          Heb dat kleinere type vorige week op een klusje gezien geloof ik.

          Groeten Jeroen

          Comment

          • John b
            • Jan 2002
            • 235

            #6
            Klopt Olaf, Ik heb Tilt hier diverse malen bij ons in de Manege zien spelen. Met Audio Performance sl2, 2 top's en 1 sub per kant.
            Was nooit echt enthousiast over het geluid, maar na tilt zijn er een hoop andere bands geweest en die konden dat niveau van tilt toch niet halen, Behalve die band met dubbel eaw kf850.

            Purple Sound werkt ook met Audio Performance, en doet er Kane mee.

            John.
            Doe mij maar martin(i)
            John.
            Doe mij maar martin(i)

            Comment

            • JeroentjE
              • Oct 2000
              • 197

              #7
              citaat:Purple Sound werkt ook met Audio Performance, en doet er Kane mee.
              Al sinds jaar en dag niet meer.

              Vliegen is de meest milieuvervuilende manier van reizen.
              Nigel Tufnel: "Eleven. Exactly. One louder."
              Marty DiBergi: "Why don't you just make ten louder and make ten be the top number and make that a little louder?"
              Nigel Tufnel: [Pause] These go to eleven."

              Comment

              • Roland
                • Jan 2001
                • 480

                #8
                citaat:

                Purple Sound werkt ook met Audio Performance, en doet er Kane mee.
                Purple heeft met audio performance gewerkt. Werken nu met D&B en EAW

                Purple is toendertijd namelijk eigen versterkers gaan importeren en hebben die aangesloten op de SL-sets van AP. Die versterkers waren niet geschikt voor de speakers dus draaiden ze iedere keer hun speakers naar de klote. toen is er dus een conflict gekomen tussen merheim en purple over de garantie op die speakers. en heeft purple alle sl-sets verkocht.

                Zelf draai ik ook met Audio Performance en staat nog altijd hoog aangeschreven vooral in het theater. technicus van Purple is er ook zeer tevreden over. AP is vergelijkbaar met Meyer. Schijnt dat het twee kerels waren die samen AP hebben later is 1 ervan op zijn eigen begonnen met Meyer. Beetje zelfde techniek alleen meyer heeft alles actief.

                op het foto forum geluid staan nog een paar foto's van sl-stacks met sub 7 van Pinkpop dance tent op camping B. Daar heeft Reflection toen geluid gedaan. bij de auto kino camping A stond toen een dubele SD set.

                Werk nu ongeveer 3 jaar met AP en ben er nog steeds zeer tevreden over.



                Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

                Comment

                • Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

                  #9
                  citaat: Schijnt dat het twee kerels waren die samen AP hebben later is 1 ervan op zijn eigen begonnen met Meyer. Beetje zelfde techniek alleen meyer heeft alles actief.
                  Dus niet, toen Meyer de MSL-2's zag en hoorde was er een korte procedure waarin AP bakzeil moest halen, en vervolgens de zaak uit de handel nam. John Meyer was nogal boos over dit verhaal. Deze story klopt dus niet.

                  roomser dan de paus

                  Comment

                  • Roland
                    • Jan 2001
                    • 480

                    #10
                    Sorry voor de verkeerde info. Maar dit is wat mij altijd verteld is geworden.


                    Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

                    Comment

                    • rinus bakker
                      • Mar 2002
                      • 5430

                      #11
                      citaat:
                      1. Vliegen is de meest milieuvervuilende manier van reizen.

                      2. Vliegen is de meest gunstige manier van geluid spreiden.


                      .... en dat van (1.) moet je nog maar eens aan die principiele vegetarier en milieubeschermer (?) Paul McCartney vertellen, die vloog bij zijn Europese toer van een jaar of 10 geleden elke dag naar huis op dat Schotse eiland met z'n prive-jetje....

                      rinus

                      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

                      Comment

                      Working...