Ultra X pro

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

    Ultra X pro

    jaaah, inderdaad van tberhringer.

    ik hoor uitsluitend goeie reacties op dit ding, maar wat vinden jullie ervan ????

    roomser dan de paus
  • Triple S
    • Sep 2000
    • 808

    #2
    Tja,

    ik heb altijd al gevonden dat je niet alle Behringer produkten over één kam moet scheren.

    De EQ-tjes en sound enchangers willen wel wat ruisen, maar de crossovers en compressors zijn naar mijn idee gewoon goed.
    Zeker qua prijs/kwalitiet.

    Don't call me DJ!
    Don\'t call me DJ!

    Comment

    • beyma
      • Oct 2002
      • 1614

      #3
      Ik heb de "ultra curve 8024" en de super X 2300 ,waarvan ik de 8024 opzich qua mogenlijkheden geweldig vind ,alleen de kwaliteit is niet echt zo geweldig die eruit komt, vooral als je iets -noodgedwongen- in de plus moet EQ'en dan komen er meer "bijgeluiden" uit dan erin gingen..... In het begin dacht ik soms zelfs dat ik een kapote tweeter
      had ofzo totdat ik de eq weer "neutraal" zette en het geknars weg was
      (tweeter is de beyma cp 25)

      Wat betreft de cx 2300 die klinkt prima, goede strakke filters en erg makkelijk in gebruik, maar ook hier weer een minpuntje, de limiter is een onding , dat lijkt wel een hakmes zoals die in komt zetten !

      martijn.

      Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

      Comment

      • Dave
        • Jan 2001
        • 757

        #4
        Limiter is idd. perfect DJ-pestertje. Eerste keer dat ie limit heb je gelijk 2 seconden geen laag meer. Maar naar mijn idee hoef je die dingen helemaal niet te gebruiken als je een beetje op je spullen let.
        Verder geen nadelige puntjes aan opgemerkt. Delay voor het laag heb ik nog nooit gebruikt (W-bins en hoorns heben al een vertraging).

        Familietheater.nl Eens familie, altijd familie.
        U x I = Boem.

        Comment

        Working...