BST, wie kent het merk?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Snow_King
    • Aug 2002
    • 16

    BST, wie kent het merk?

    Hej,

    Ik zag op de snuffelsite een Cd-Speler van BST te koop, ik heb zelf nog nooit gehoord van dit merk, maar ok, wat heeft de Cd-Speler te bieden:

    -20sec anto-shock geheugen
    -Sony Pro loopwerk
    -16% Pitch
    -2 Jogwheels
    -allerlei standard functies.

    Het is dus een dubbele Cd-speler.
    http://www.inter-son.fr/cdd216asm.html dat is de enige link die ik op internet kan vinden over de Cd-Speler.

    Wie heeft er ervaring met BST?
    Naar mijn zeggen, wat kan er nu kapot gaan aan een cd-speler als je er normaal mee omgaat?

    Nieuw kost dat ding toch over de 1200 gulden!! en dat is toch best veel voor een Cd-speler.

  • Mark
    • Aug 2000
    • 432

    #2
    Voor TWEE! cd-spelers (is een dubbele). Die prijs valt toch wel mee? Is even duur als een DAP speler.

    Mark
    Mark

    Comment

    • reflection
      • Mar 2002
      • 413

      #3
      bst is een soort dap alleen dan iets duurder en net iets mooier kwa uitstraling.....duur voor weinig dus, je betaalt daar echt veel voor waar je normaal een echt goede voor hebt.

      francis
      Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

      Comment

      • Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

        #4
        Blijf aub van BST af!!...Het is nog 3 keer erger dan DAP...

        Suc6 en groeten vanut His
        Olaf Duffhuës

        Laat je horrrrrrrrreeeeeennnnnn...
        Olaf Duffhuës

        **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

        Comment

        • Snow_King
          • Aug 2002
          • 16

          #5
          citaat:
          Blijf aub van BST af!!...Het is nog 3 keer erger dan DAP...

          Suc6 en groeten vanut His
          Olaf Duffhuës

          Laat je horrrrrrrrreeeeeennnnnn...
          ok, onderbouwing aub?

          Comment

          • Olaf Duffhuës
            • Oct 2000
            • 2477

            #6
            wij hebben ooit in een ververleden bst verkocht...we hebben er meer elende dan plezier van gehad...zeker qua reparatie...en onderdelen zijn al helemaal lastig....als er nu nog iemand met bst komt..dan nemen we de reparatie niet eens aan..

            Suc6 en groeten vanut His
            Olaf Duffhuës

            Laat je horrrrrrrrreeeeeennnnnn...
            Olaf Duffhuës

            **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

            Comment

            • Snow_King
              • Aug 2002
              • 16

              #7
              citaat:
              wij hebben ooit in een ververleden bst verkocht...we hebben er meer elende dan plezier van gehad...zeker qua reparatie...en onderdelen zijn al helemaal lastig....als er nu nog iemand met bst komt..dan nemen we de reparatie niet eens aan..

              Suc6 en groeten vanut His
              Olaf Duffhuës

              Laat je horrrrrrrrreeeeeennnnnn...
              ok wat deden die mensen met die cd-spelers, kijk ik heb geen geld om een Denon oid aan te schaffen, is gewoon te duur voor me, sim-pel!

              Ik heb nu een DeLorean en daar wil ik vanaf, hij heeft geen anti-shock geheugen namelijk.

              Comment

              • Olaf Duffhuës
                • Oct 2000
                • 2477

                #8
                dan zou ik toch dap of gemini advieseren...in een dap ligt het zelfde loop werk als een numark...cdn serie....dap's zijn er vanaf €605.- in btw....

                Suc6 en groeten vanut His
                Olaf Duffhuës

                Laat je horrrrrrrrreeeeeennnnnn...
                Olaf Duffhuës

                **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

                Comment

                • PowerSound
                  • Nov 2001
                  • 1892

                  #9
                  Omnitronic zou je ook best kunnen aanschaafen, ik gebruik ook Omni (naast Denon), en presteert namelijk zeer goed !

                  Site nog eens geupdate (V5.02) ! Mijne Nexo kan ni in den auto...
                  PSL Bvba powered by
                  L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
                  Yahama LS9-32 / MC7L-48
                  Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
                  Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

                  Comment

                  • rieuwert
                    • Jul 2002
                    • 211

                    #10
                    Misschien is op zoek gaan naar een goede occasion?

                    Lekker belangrijk.

                    Comment

                    • dj_lucv
                      • Aug 2001
                      • 616

                      #11
                      Heb op dit moment in mijn reserve DJ setje ook deze BST zitten. Ik vind um erg fijn werken, moet ik wel zeggen. Voor het strakkere mixwerk vind ik um niet echt geschikt maar voor drive-in en apres ski is deze zeer geschikt. Wat vooral handig is si het grote heldere display, dat mis je nogal eens.

                      citaat:Naar mijn zeggen, wat kan er nu kapot gaan aan een cd-speler als je er normaal mee omgaat?
                      Wat is normaal, als je met losse cd-spelers op pad gaat krijg je zeker problemen...

                      Ik heb ooit 1 probleem gehad met deze speler en heb um nu zo'n 2 jaar ieder weekend in gebruik. Het probleempje heb ik oevrigens zelf op kunnen lossen, er zitten namelijk van die kabletjes voor start-cue aan, met 3.5 mm pluggen. Ik had die kabeltjes los liggen en die kwamen bij iedere schok tegen ijzer aan...

                      Comment

                      Working...