Gewijzigd gewijzigd
Geluids setje, maar welke?
Collapse
X
-
Ik zit met een soortgelijk probleem. Zoek actieve speakers. JBL Eon zag ik eerst wel zitten, maar die gaan uit het programma dus dat wordt later moeilijk uitbreiden. Die Opera's heb ik eens als monitor gebruikt voor de toetsen. Echt niks!!! En de Ultrawave van Behringer? Tja het is Behringer. Wat ik nu wel zie zitten in de actieve 15" Performance van LEM (General Music). Heeft iemand daar ervaring mee? Dan hoor ik het graag!!
Alvast bedankt
Heb je dat echt allemaal nodig?Comment
-
Vooral die HK Actors zie ik wel zitten. Werk regelmatig met de LP-serie van HK-Audio, een power!!! Ik zoek alleen de 15" top-kasten. Normaal haal ik dat soort spul bij de Musicstore in Keulen, maar die verkopen alleen het komplete systeem. Heeft iemand een ander adres?
-
Helaas moet ik je dan toch verwijzen naar de tweedehands site's. De LP serie is niet meer leverbaar. Misschien zou je een keer een Linear 3 topje kunnen proberen, ziet er helaas wel anders uit dan de LP serie maar wel met een echte 1" in combinatie met een 15" mid speaker. Eventueel een overstap naar VT115X is een hele verbetering maar ook wel een dure. Wat zou je uit willen geven?
Comment
-
Ben ook niet op zoek naar de LP-serie. Ben op zoek naar 2 actieve speakers op statief. Ben er inmiddels achter dat die actors 12" zijn voor een prijs van zo'n 1200 euro. Beetje beyond budget. Maar heeft er al iemand info over de LEM's??
-
citaat:
ik heb 2 Lem performance actieve monitoren ma 12'+hoorn .
ze voldoen wel goed te vergelijken met HK linear pro
de prijs kwalietijds verhouding is zeer goed bij deze kasjes
(300)euro!!!
P.s die peagaus set van lem is ook erg goed!!
Comment
Comment