peavey pv2600 amp

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • chris S
    • Aug 2002
    • 87

    peavey pv2600 amp

    Al enige tijd gebruik ik de peavey PV 2600 amp. Dit is een classe H amp met 2 x 1300 watt RMS in min. 2 ohm met zeer lage vervormingscijfers. Hij heeft een ingebouwde DDT limiter/compressor en een sub woofer filter van 150 Hz on board. Dus ideaal voor subwoofer gebruik.

    Wat zijn de ervaringen met dit type versterker want ik heb begrepen dat er nogal wat kritiek op is. Ik zou graag weten wat precies, want ik overweeg er nog een te kopen. De prijs/prestatieverhouding is zeer gunstig. (kost ongeveer 900 euro incl. nieuw in doos) Overigens ben ik een tevreden gebruiker van de PV 2600.

    Waarom zou ik een DAP versterker kopen? Gaarne reactie

    Chris

  • impactdj
    • Aug 2002
    • 101

    #2
    Hoi, hier ongeveer dezelfde vraag, maar toch anders. RCF en DB technologies hebben ongeveer dezelfde amp, de HC3200 of PA 3.0. Iemand die hier ervaring mee heeft? En wat kost zo'n peavey ongeveer?

    Greetz, ImpactDJ

    Comment

    • Destiny
      • Jul 2001
      • 899

      #3
      Weet alleen dat de PA 3.0 tussen de 3000 en 5000 gulden ligt (= ongeveer 1500 en 2500 euro...)

      _________________________________
      Sander (DJ Jip)
      MSN: destinygemert@hotmail.com

      Zoek en gij zult vinden... vind gij niet dan is het zoek!

      Comment

      • impactdj
        • Aug 2002
        • 101

        #4
        Hoi Sander,

        Ook ervaring met de PA 3.0?

        Greetz, Remon

        Comment

        • chris S
          • Aug 2002
          • 87

          #5
          Hij heeft mij 902 euro incl BTW gekost nieuw. Dat lijkt mij niet veel. oftewel 35 eurocent per RMS watt.

          vr gr chris

          Comment

          • impactdj
            • Aug 2002
            • 101

            #6
            Huh, das mooi goedkoop, kun je me misschien wat info mailen? Maar hoe klinkt ie en wat zijn je ervaringen ermee?

            Greetz, Remon

            Comment

            • speakerfreak
              • May 2002
              • 1446

              #7
              900 euro........
              bij f**dback kost 699 euro....

              ik heb trouwes de pv2000 ben er totnu toe tevreden over, heb er nog wel weinig meegedaan dus kan er weinig over zeggen....

              speakerfreak was here....
              Derbi Gpr Project aan de gang

              Comment

              • chris S
                • Aug 2002
                • 87

                #8
                das niet duur. Ga hem bij ** dus halen. Zo blijkt dat het forum veel kan opleveren. Bedankt voor de tip.

                chris s

                Comment

                Working...