Lem Cyclop

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pino
    • Jul 2002
    • 390

Lem Cyclop

Dit blijkt een zeer flexibel en goedkoop klein live systeem te zijn.
    Heef iemand dit al gehoord en/of ervaring mee opgedaan?
    Weet iemand plaatsen in België waar het verkocht wordt en kan beluistert worden?
    Zijn ze combineerbaar, ik bedoel : kan je meerdere van deze systemen met elkaar gebruiken in dezelfde ruimte (soort stacking)?

Dank bij voorbaat,

Pino

Muziek klinkt voor mij het mooist als een PA niet nodig is...
  • Pino
    • Jul 2002
    • 390

http://www.lemaudio.com/en/index.html Nog eens proberen; materiaal is misschien nog wat nieuw...
    Ge moet eens kijken,
    Groeten,
    Pino

Comment

• Waypoint
      • May 2002
      • 175

Nog steedas niemand ervaringen met deze set?

Weet iemand ook de richtprijs?

Comment

• dome
        • Mar 2002
        • 159

en dan uiteraard kijken bij cyclop.

Ik had/heb ook interesse in dit systeem, heb het alleen nog niet gehoord en voorlopig ook geen tijd en €€ voor want ik ben nu eerst bezig met een nieuw huis aan te schaffen.

gegroet.

Comment

• bertuss
          • Jan 2002
          • 816

uhhm, waarom zou je een fexibel klein systeem "stacken"
          kan me ook vergissen, en het verkeerd gelezen hebben hoor!

Comment

• Pino
            • Jul 2002
            • 390

Misschien is stacken niet het juiste woord, maar ik bedoel eigenlijk het volgende: gebruik 2 cyclopjes in plaats van 1; vb links baskastje + 2 topjes en rechts idem zodat dan de spreiding veel groter word.
            Dit heeft dan als voordeel dat je voor iets grotere dingen 2 setjes kunt plaatsen ( of misschien 4) en dat je anderzijds als je er maar een nodig hebt 2 kleinere installaties kan zetten op verschillende plaatsen. Dit bedoel ik met de flexibiliteit.
            Dus eigenlijke vraag is : kan je met meerdere cyclop - setjes een voldoende krachtige set bouwen zodat je ook - ik zeg maar iets - 500 man aankunt?
            Vergelijk het met het 802-systeem van Bose: Radio Donna bereikte , natuurlijk met voldoende sets,tijdens hun zomertoer makkelijk een publiek van enkele duizenden mensen in openlucht. Zij gebruikten in Geel al ik goed geteld heb 24 topjes (per 2), waarvan de helft Foh en de rest delay stack; en 12 bassen.
            Hier in acht nemende dat de topjes van de cyclop toch nog een 2 dB meer rendement geven dan de 802tjes.
            Dan gaan we naar de prijs: Cyclop ongeveer €1000,- voor het hele actieve systeem; Bose 802 idem maar dan voor 1 topkast ex controller, ex versterking, ex bas.
            Dit zou toch mooi zijn , niet? Laat nu nog dat je met een Cyclop slecht 2/3 van het publiek bereikt ...

Groeten,
            Pino

Comment

Working...