Crown of Electrovoice

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Roy
    • Apr 2001
    • 55

    Crown of Electrovoice

    Graag zou ik jullie advies willen horen over het volgende:

    Ben voor mijn EV MTL-1 "kastjes" op zoek naar een geschikte versterker. Nu zit ik te twijfelen tussen een Crown Macrotech 2402 en een EV P2000 of P3000. Voor de meesten van jullie zijn de vermogens wel bekend denk ik. Alvast bedankt voor jullie reactie,

    Roy


  • Triple S
    • Sep 2000
    • 808

    #2
    Tja, ik denk dat dat idd het beste is wat je kan doen.
    Zowel de P's van EV en de Macro's van Crown zijn beregoeie versterkers.

    Don't call me DJ!
    Don\'t call me DJ!

    Comment

    • RL sound
      • Jan 2003
      • 156

      #3
      Oeoe, 4 ps15 van Nexo op de 5000 van crown ( met controller, de nieuwste), lekkerrrrrrrrr.

      Ontmorn tot morgen
      Groeten: RL <i>sound</i>

      Comment

      • DJ_Robin
        • Jul 2001
        • 610

        #4
        Ik zou zoals gezegt ook gewoon beide proberen. Welke klinkt voor jou het lekkerst.

        En die opmerking van die PS 15 snap ik niet helemaal. Dat heeft niet echt wat te maken met dit onderwerp geloof ik. Een PS15 is toch wel wat anders als een MT-1 kastje.

        M.V.G

        Pacific Rentals
        -sound & light-
        EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

        Comment

        • proetsie
          • Dec 2002
          • 48

          #5
          Ik heb hier een folder van Ev liggen en zij Plaatsen een gebridgde Q66 van EV Per MTL1

          (PS heb je die kasten zelfgemaakt, of heb je er toevallig tekeningen van)

          Comment

          • Roy
            • Apr 2001
            • 55

            #6
            Kasten zijn origineel, tekeningen heb ik helaas niet. Voor wat betreft de Q-serie versterkers, hier is niets mis mee. Alleen is dit hetzelfde als Crown de Macrotech en CE serie heeft, Crest de Professional Series en V serie. Het draagt wel dezelfde merknaam maar is toch effe iets anders.

            Roy


            Comment

            • RL sound
              • Jan 2003
              • 156

              #7
              citaat:
              En die opmerking van die PS 15 snap ik niet helemaal. Dat heeft niet echt wat te maken met dit onderwerp geloof ik. Een PS15 is toch wel wat anders als een MT-1 kastje.
              Sorry hoor als ik me laat gaan, ben er gewoon erg tevreden met het setje en ik dacht dat ik het best zeggen mag.

              Maar sorry als ik het niet goed doe hoor....

              Ontmorn tot morgen
              Groeten: RL <i>sound</i>

              Comment

              • yvobtv
                • May 2002
                • 272

                #8
                wij hebben p3000 en die gaan zeker lekker.
                kijk eens naar de specs. de p3000 voeding is zwaar overkilled en leverd eigelijk 10 % meer vermogen dan aangegeven. maar gewoon proberen en luisteren is natuurlijk het beste.
                put them 2 the test!!!!!!!!!!!

                latersssssssssss..
                yvio


                (((((((ik denk dat ik wat extra bassen meeneem voor de spreiding.)))))))
                (((((((ik denk dat ik wat extra bassen meeneem voor de spreiding.)))))))

                Comment

                • handige harry
                  • Sep 2002
                  • 97

                  #9
                  citaat:Ontmorn tot morgen
                  Je moet me niet verkeerd begrijpen maaruhhhh, ooit eerder Frysk geschreven of is dit opzet?

                  Woon in Friesland namelijk en voordat ik elke keer dit berichtje voorbij zie waaien (Hmmm, ook een Piet Paulusma woord.) en me afvraag of hij het nou wel echt weet? Zo niet:jammer. Zo wel: OK dan?

                  Tot morgen



                  Comment

                  • handige harry
                    • Sep 2002
                    • 97

                    #10
                    Hmmm, ik ben ook altijd off-topic aan het protteljen. Tijd over? Nee, dat niet want ik heb hierzo een retetrage internetverbinding in dit gat waar ik woon

                    Comment

                    • RL sound
                      • Jan 2003
                      • 156

                      #11
                      citaat:
                      citaat:Ontmorn tot morgen
                      Je moet me niet verkeerd begrijpen maaruhhhh, ooit eerder Frysk geschreven of is dit opzet?

                      Woon in Friesland namelijk en voordat ik elke keer dit berichtje voorbij zie waaien (Hmmm, ook een Piet Paulusma woord.) en me afvraag of hij het nou wel echt weet? Zo niet:jammer. Zo wel: OK dan?

                      Tot morgen



                      Oke, je hebt gelijk, vandaar een licht wijziging in mijn profiel, Dus ook uit frieslan?



                      Oan't moarn, tot morgen.....
                      Groeten: RL <i>sound</i>

                      Comment

                      • geluidmoderator
                        • Sep 2002
                        • 152

                        #12
                        Quincie en Handige Harry, zouden jullie het even on-topic kunnen houden? Het gaat hier over Crown en EV, niet over wie er uit Friesland komt,... start anders een topic in de Lounge.

                        Geluid moderator J&h Licht en Geluid forums
                        Geluid moderator J&h Licht en Geluid forums

                        Comment

                        • RL sound
                          • Jan 2003
                          • 156

                          #13
                          Exusses.

                          Oan't moarn, tot morgen.....
                          Groeten: RL <i>sound</i>

                          Comment

                          • erikdrnl
                            • Jan 2003
                            • 134

                            #14
                            ik werk zelf met crown van de macrotec series dat heeft zich al bewezen de afgelopen 14 jaar

                            erik
                            erik

                            Comment

                            Working...