AD Systems

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cherrybay
    • Dec 2002
    • 51

AD Systems

Hoi , ik ben een beetje aan het rond kijken voor een nieuw systeem voor een bar / partybar ...
    Wat vinden jullie van AD Systems ?? voor namenlijk de MA series...
    THNX

Toine , Cherrybay Zakynthos Greece
    Stel niet uit tot morgen , wat je vandaag iemand anders kunt laten doen.
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

Na 2 kapotte 18" in een ad 3, in korte tijd, ben ik niet meer zo kapot van AD..En dan het twijffelachtige verhaal van de importeur...Ik heb het niet hoog..

Suc6 en groeten vanut His
    Olaf Duffhuës

Laat je horrrrrrrrreeeeeennnnnn...
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• cherrybay
      • Dec 2002
      • 51

'Das nie zo mooi , wel tevreden over het geluid? P.S Ik heb de amps van AD al aangeschaft.(AD 2402)

Toine , Cherrybay Zakynthos Greece
      Stel niet uit tot morgen , wat je vandaag iemand anders kunt laten doen.

Comment

• Davy Gabriels
        • Aug 2002
        • 819

Hier in de buurt wordt er geregeld live gespeeld over een AD-25 dubbele set.Klinkt dus nergens naar.
        Weinig of geen sub,alleen maar 'tok-tok' bas, krijsend mid.Alleen het hoog gaat nog enigszins.
        Zal misschien ook aan de technieker kunnen liggen.Alhoewel ik er ooit disco heb over horen spelen,was ook niet je dat.
        Amps zijn volgens mij wel degelijke bakken.

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

is MJ er niet , voor een onafhankelijk testverslag...??

AD zit bij mij in de DAP-hoek.

sjonge, een nieuwe site ( klik op mijn profiel enzenzenz)

Comment

• Olaf Duffhuës
            • Oct 2000
            • 2477

Uh..die zit als het goed is nog steeds in Viva Espana....

De amp's zijn wel goed...

Olaf Duffhuës

Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• musicjohn
              • Aug 2001
              • 1102

Haha... kon het niet laten. Zie deze post nu pas !!! Komt zeker omdat ik in maart 2003 nog geen internet had in Spanje.

citaat:Berichten - 10/03/2003 : 12:24:21
              --------------------------------------------------------------------------------

is Music John er niet , voor een onafhankelijk testverslag...??

AD zit bij mij in de DAP-hoek.
              Mac.... wordt eens volwassen !!!

Love you [:X]

john
              Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• Drive inn tnt
                • Sep 2003
                • 1082

citaat:Geplaatst door Davy Gabriels

Hier in de buurt wordt er geregeld live gespeeld over een AD-25 dubbele set.Klinkt dus nergens naar.
                Weinig of geen sub,alleen maar 'tok-tok' bas, krijsend mid.Alleen het hoog gaat nog enigszins.
                Zal misschien ook aan de technieker kunnen liggen.Alhoewel ik er ooit disco heb over horen spelen,was ook niet je dat.
                Amps zijn volgens mij wel degelijke bakken.

Word zeker verkeert aangestuurd?
                En slecht gemixt?
                Wij werken ook wel eens met dubbele 25 set en klink heel erg mooi.
                Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• xsystems
                  • Jun 2004
                  • 72

Bedrijf waar ik werk hebben verschillende AD-25 sets, AD-3 sets,B-218's, AD-1's en AD-32 sets. Kan nou absoluut niet zeggen dat ze nergens naar klinken. En tok-tok bass zal wel aan de afstelling liggen. AD-25 (4xBass, 2x top, (officiel schijnt de set maar met 2 bassen verkocht te worden)) word voor disco's gebruikt en moet zeggen dat er nou niet echt laag tekort komt.

citaat:Geplaatst door Olaf Duffhuës

Na 2 kapotte 18" in een ad 3, in korte tijd, ben ik niet meer zo kapot van AD..En dan het twijffelachtige verhaal van de importeur...Ik heb het niet hoog..

Olaf Duffhuës

Tijdens de 8 jaar dat de AD-3 set hier in gebruik is is er pas x een 18" vervangen. En dit was toen die terugkwam van de carnavalsvereniging die hem gehuurd had.
                  ...:: waarom makkelijk doen als het moeilijk kan ::...

Comment

• meyerfreak
                    • Mar 2004
                    • 142

Heb alleen met AD subs gewerkt maar vind het helemaal niets.. idd alleen maar flup flup en tok tok.. neej geen AD meer voor mij...
                    ART is the goal, engineering the tool to reach it!!

Comment

• Janpa
                      • Mar 2004
                      • 70

Hallo,

Wij draaien al zo'n 15 jaar met AD en hebben in die tijd maar een AD1 speaker defect gehadt. Ik heb wel sinds enigetijd een DRIVE REAK PA op onze grotere set staan maar ik moet zeggen dat zowel ik als onze huurders zeer tevreden over zijn ook het laag gaat strak de kast uit. Dit wil niet zeggen dat de proccesors van AD slecht zijn maar mijn handigheid met de DBX is groter en hij is bekender in de verhuur werdeld. Maar zo als altijd klinkt een set zogoed als de samen stelling en de technicus is. Ik moest overigens afgelopen wekende op de efteling zijn voor een klusje en heb daar eens naar het geluid op het hoofd podium staan luisteren maar dat klonk ook niet fris en de mensen direkt naast het podium kregen alleen maar laag te horen.
                      problemen zijn er niet. Dit zijn uitdagingen.

Comment

• major tom
                        • May 2004
                        • 108

Zelf installeer ik zo hier en daar wat AD's (MI serie) tot opheden geen problemen gehad en de klanten zijn best tevreden over de geluidskwaliteit.
                        AD serie klinkt best goed, vooral de AD 15 is een interressante kast (15"2").
                        Ma15 is te duur voor een schreeuwerige kast. voor dat geld koop je een Nexo ps15 die wel rete strak klinkt.

Comment

• jens
                          • Aug 2004
                          • 1067

Ik heb momenteel mi15 toppen in mijn bezit aangestuurd door een impuls 1200 versterker..ik heb dit setje gekocht en ben er tevreden over zowel als monitor geluid als gewoon voor in de zaal...ook heb ik regelmatig met de ad25 set gestaan vond het geluid altijd goed klinken ervan....mijn ervaringen met ad zijn over het algemeen wel goed

Comment

Working...