crest st/ lt

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • willempiej_40
    • May 2003
    • 2

    crest st/ lt

    Beste mensen,

    Ik ben hier nieuw op het forum en zal mij allereerst even voorstellen, ik ben Willem 40 jaar en doe al zo'n 15 jaar dingetjes met geluid.
    Het draaien voornamelijk vind ik, ondanks dat ik toch een beetje een ouwe lul ben, het leukste.
    Vroeger deed ik nog wat proffesioneels met de spullen die ik heb (EV MT-serie) maar tegenwoordig doe ik het alleen nog in de garage puur voor de lol.
    Ik hou me nog wel bezig met wat er op dit moment voor geluid is.
    Nu de vraag:

    Ik weet dat crest pro serie de absolute top is (toch?) maar nou vroeg ik me af de serie st / lt van crest wat is dat?
    in welke categorie moet ik dat indelen? net onder de pro serie... qsc maar dan beter/slechter...
    Alvast bedankt

    begrijp je?
    Groetjes..
    Willem
    begrijp je?
    Groetjes..
    Willem
  • cobi
    • Aug 2002
    • 1083

    #2
    citaat:
    Beste mensen,

    Ik ben hier nieuw op het forum en zal mij allereerst even voorstellen, ik ben Willem 40 jaar en doe al zo'n 15 jaar dingetjes met geluid.
    Het draaien voornamelijk vind ik, ondanks dat ik toch een beetje een ouwe lul ben, het leukste.
    Vroeger deed ik nog wat proffesioneels met de spullen die ik heb (EV MT-serie) maar tegenwoordig doe ik het alleen nog in de garage puur voor de lol.
    Ik hou me nog wel bezig met wat er op dit moment voor geluid is.
    Nu de vraag:

    Ik weet dat crest pro serie de absolute top is (toch?) maar nou vroeg ik me af de serie st / lt van crest wat is dat?
    in welke categorie moet ik dat indelen? net onder de pro serie... qsc maar dan beter/slechter...
    Alvast bedankt

    begrijp je?
    Groetjes..
    Willem
    Crest Pro de absolute top? Daar verschillen de meningen toch wel over denk ik. Ik zou ook zeker eens naar wat andere versterkers gaan luisteren.

    Spelingvouten onder voorbehout...

    Comment

    • beyma
      • Oct 2002
      • 1614

      #3
      Hoi Willem,

      Ik draai zelf met crest CA6 en V900 ,het is ook een budget uitvoering maar ze hebben me nog nooit in de steek gelaten!!
      Op de tweedehandsmarkt zijn deze ook nog eens betaalbaar en voor in de garage zijn ze zeker prima!

      [off-topic/on]
      Zeg Cobi, waarom citeer je het hele bericht eigenlijk??
      [off topic /off]

      Martijn.

      Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

      Comment

      • willempiej_40
        • May 2003
        • 2

        #4
        sorry voor de onduidelijkheid maar ik wil het niet weten om het zelf te gaan kopen.
        ik ben hierna gewoon benieuwd of crest lt/st serie vergeleken met andere merken als qsc/carver/ev/crest pro beter of slechter is

        begrijp je?
        Groetjes..
        Willem
        begrijp je?
        Groetjes..
        Willem

        Comment

        • Triple S
          • Sep 2000
          • 808

          #5
          Tja, moeilijk te zeggen, want ook QSC, Carver en EV hebben producten in verschillende prijsklasses. En ik ben in principe van mening dat "alle waar naar zijn geld" is. Het lijkt me dus niet dat ST/LT net zo goed is als de Pro's van Crest. Wat echter weer niet hoeft te betekenen dat ze slecht zijn. Heb zelf met V1500's van Crest gewerkt, en dat zijn echt hele goeie bakken. Toch waren het toendertijd zeg maar "budget"-reeks amps.

          Het prijsverschil zal echter toch ergens vandaan moeten komen, dus vandaar dat er waarschijnlijk iets goedkopere componenten inzitten.
          Maar nogmaals, dat hoeft niet te betekenen dat het geen goede amps zijn.

          Uitzonderingen op deze regel:
          QSC USA-series (budget-reeks, maar dan ook echt bagger)
          RAM audio BUX (niet zo duur, maar wel heel erg goed)

          Don't call me DJ!
          Don\'t call me DJ!

          Comment

          • Triple S
            • Sep 2000
            • 808

            #6
            Langs de kant van de weg:

            Wat voor MT-set heb je?

            Don't call me DJ!
            Don\'t call me DJ!

            Comment

            • cobi
              • Aug 2002
              • 1083

              #7
              citaat:
              [off-topic/on]
              Zeg Cobi, waarom citeer je het hele bericht eigenlijk??
              [off topic /off]

              Martijn.

              Weet ik eigenlijk ook niet. Het zal wel heel laat, of juist heel vroeg zijn geweest dat de reactie plaatste.

              Spelingvouten onder voorbehout...

              Comment

              Working...