citaat:Geplaatst door Triple S
Mijn ervaring met Hughes & Ketnner (ook bekend als kraak en knetter, waarom weet ik niet), is dat het geluid wel puik is, maar dat de sets niet ver dragen(zowel de kleine als de grotere sets).
Dus zeg maar de eerste 5 meter is het snoeihard, en daarna hoor je alleen nog maar wat bas.
Maar als ik het projector-systeem (en de specs) zo bekijk lijkt het me toch wel een aardige set, maar ik heb het nog niet gehoord, dus een echt oordeel kan ik niet vellen.
Mijn ervaring met Hughes & Ketnner (ook bekend als kraak en knetter, waarom weet ik niet), is dat het geluid wel puik is, maar dat de sets niet ver dragen(zowel de kleine als de grotere sets).
Dus zeg maar de eerste 5 meter is het snoeihard, en daarna hoor je alleen nog maar wat bas.
Maar als ik het projector-systeem (en de specs) zo bekijk lijkt het me toch wel een aardige set, maar ik heb het nog niet gehoord, dus een echt oordeel kan ik niet vellen.
citaat:PS: Voor zover ik weet propt(e?) HKaudio Eminence speakers in hun kasten.
citaat:Ik dacht altijd dat HKaudio en Hughes and Kettner twee verschillende merken waren... klopt dit of is het gewoon hetzelfde??
citaat:Naar mijn weten heette vroeger alles Hughes & Kettner, sinds ongeveer 2/3 jaar, heet het prof audio gedeelte HK Audio en de muzikanten app. nog steeds Hughes & Kettner om er een verschil in aan te brengen.
Groeten,
Martin
Comment