behringer mx 2642

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Koszmo
    • Nov 2002
    • 185

    behringer mx 2642

    hallo heeft iemand hier ervaring met de behringer mx 2642 mixer???
    ik hoor graag jullie meningen..

    Grtz,

    Koszmo

    WOW, flinke jetsen heb je daar
    Profiel - Mailtje
  • MatthiasB
    • May 2003
    • 674

    #2
    niet met die maar als het te vergelijken valt met de 2004a en de 3242 dan zou ik hem niet kopen als ik jou was

    de 2004a is gewoon barslecht
    en de 3242 idem maar nog erger knopjes staan zo danig dicht tegeneen dat het een echte merde is

    t'leven is duur verdomme
    NIET-ROKERS sterven ook

    Comment

    • Michael
      • Nov 2002
      • 643

      #3
      hmm ik heb twee mx-2004A's en kan alleen maar zeggen super prijs/kwaliteit ding kan niet klagen. Voor dat geld heerlijk spul.

      Comment

      • MatthiasB
        • May 2003
        • 674

        #4
        citaat:
        hmm ik heb twee mx-2004A's en kan alleen maar zeggen super prijs/kwaliteit ding kan niet klagen. Voor dat geld heerlijk spul.

        ik heb er een en das meer dan genoeg nee bedankt zoiets moet ik van gans men leven niet meer hebben

        t'leven is duur verdomme
        NIET-ROKERS sterven ook

        Comment

        • MatthiasB
          • May 2003
          • 674

          #5
          voor gewoon thuis aan je pctje aan te sluiten en wat van die zaken moet je het niet laten want ze zijn heel goedkoop maar on the road oei oei oei zo onbetrouwbaar als wat

          al 5 keer men voeding naar de ewige jachtvelden

          t'leven is duur verdomme
          NIET-ROKERS sterven ook

          Comment

          • Michael
            • Nov 2002
            • 643

            #6
            Voor de kleine amatweurtjes on the road gebruikt hebben vaak geen geld. Heb er nu een al een jaar in gebruik en geen enkele keer een mankement gehad. Dus tot nu toe foutloos. Ik denk dat dit echt persoons- en ervaringsgebonden is. Ik denk dat je het beste kunt denken van heb ik meer geld en wil ik betere kwaliteit dan koop ik een andere heb ik geen budget en wil toch waar voor m'n geld dan koop hem.

            Comment

            • MatthiasB
              • May 2003
              • 674

              #7
              koop iets degelijk heb je meer fun aan en gaat veel langer mee

              koop meschien iets in de trent van de kleinere souncrafts

              t'leven is duur verdomme
              NIET-ROKERS sterven ook

              Comment

              • Michael
                • Nov 2002
                • 643

                #8
                Kan ook je krijgt al een soundcraft e serie mixer vanaf 400 euro. Maar ik blijf bij mijn standpunt. Behringer si leuk en goed spul voor de beginner en amateur die het maar zo nu en dan gebruikt. Als je echt professioneel meerdere keren per maand een band moet helpen pak je dan geen behringer. Wat jij zegt over behringer Tascam is persoonsgebonden netzo als ik hier sta te lallen over behringer. Je zult het meestal toch zelf moeten uitzoeken wat je er zelf van vind.

                Comment

                • Staaf
                  • Feb 2003
                  • 398

                  #9
                  Ik heb zelf al meer dan een jaar een Behringer MX2642A mengtafel en ben er betrekkelijk tevreden over. Als het ding moet dienen om mee op weg te gaan wil ik vooral als nadeel het aasnluitpaneel op de achterkant noemen. De aansluitingen van de stereo kanalen zitten namelijk per kanaal onder elkaar, alhouwel ze layout-matig de indruk wekken naast elkaar te zitten.
                  Verder kan ik ook nog zeggen dat de voeding wel vrij heet wordt.
                  Op electronisch gebied zitten er op de mono-print vrijwel alleen SMD-componenten.
                  Voor de rest echt een goede tafel; zeker voor zijn prijs. Voor nog geen 400€ een mengtafel met 8 microfooningangen en nog wat stereo ingangen voor keyboards etc.
                  Wat ik me ook wel afvraag is wat die sub-groepen op dit tafeltje zitten te doen; ze scheppen alleen maar verwarring voor de (occasionele of eenmalige) gebruiker; en zeg nu zelf; twee subgroepen op die 8 microfoonkanalen???

                  Oeps; nog een klein nadeel vergeten. Geen monitor-out (voor PA-dan) want wat ze Behringer monitor noemen is eigenlijk je hoofd-telefoon uitgang die je kan gebruiken om bij studiogebruik) af te luisteren.

                  Hopelijk heb je hier wat aan.

                  Nobody is a virgin; life fucks us all!

                  Comment

                  • Koszmo
                    • Nov 2002
                    • 185

                    #10
                    bedankt iedereen voor de uitleg en jullie ervaringen maar heb een beslissing genomen en heb de behringer dx 1000 genomen iets heel anders maar werkt prima!

                    Grtz,

                    Koszmo

                    WOW, flinke jetsen heb je daar
                    Profiel - Mailtje

                    Comment

                    • cobi
                      • Aug 2002
                      • 1083

                      #11
                      Ik ben totaal geen fan van Behringer tafels, kijk eens voor een leuke tweedehands tafel of spaar effe door.

                      Spelingvouten onder voorbehout...

                      Comment

                      • MatthiasB
                        • May 2003
                        • 674

                        #12
                        ik ben ook absoluut geen fan van behringer (toch niet meer) maar prijs kwaliteit zijn zij vrijwel de beste

                        en je kiest nog beter dat dan jb brol

                        ps ook geen rookvloeistof over gieten geeft nare gevolgen

                        t'leven is duur verdomme
                        NIET-ROKERS sterven ook

                        Comment

                        Working...