Granit & promann speakers???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Michael
    • Nov 2002
    • 643

Granit & promann speakers???

Iemand ervaring met deze merken cq bedrijven die deze merken te koop aanbieden. Heb deze speakers afgelopen week op een klein buitenconcertje gehoord en was erg onder de indruk.

• bertuss
    • Jan 2002
    • 816

Geluidsinstallaties voor alle toepassingen. Moodlight, led, streaming, videoconference. Distributeur MyoFX EMS. Gevestigd in Alphen a/d Rijn

kun je ook op het 2 maandelijkse blad abooneeren, gratis.
    fijne winkel, en ook goedkoop.

Comment

• sompi
      • Mar 2003
      • 200

vrij veel ervaring met deze systemen . Voor de prijs denk ik iets van het beste wat op de markt is vooral voor discobar minder voor live-werk.
      Echter wel moeilijk om aan onderdelen te raken , in Belgie toch.
      In deze prijsklasse zijn wij overgeschakeld naar Turbosound TXD series .

edit door MOD: geen advertenties aub

Comment

• goldsound
        • Jan 2003
        • 429

Wij hebben een Graniet gehad.
        Zie http://www.student.tue.nl/m/p.l.c.le.../skihutl03.jpg

We waren hier zeer tevreden over, echt zijn geld waard.
        Deze is ingeruild omdat we toewaren aan vernieuwing.

Jippie, binnenkort DIGAMS
        Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

Comment

• Michael
          • Nov 2002
          • 643

Ja ik heb er ook al enkele dingen over gehoord varierend van de grootste troep die *** onder de zon heeft tot beste spul voor in hun prijsklasse. Maarja je weet het nooit. Waarom overstappen op turbosound txd. Goedkoper? beter?. Heeft iemand van jullie ook de prijzen van granit en promann. Heb te horen grkregen dat promann de budget reeks is en granit de hogere categorie. Overdevest stuurt me ook al wat prijzen maar vind het altijd fijn als ik vergelijkingsmateriaal heb.
          Mensen die nog andere merken kennen die beter zijn altijd welkom. Ben op zoek naar twee toppen die gewoon leihard gaan, de geluidskwalitiet is niet zo belangrijk. Is voor carnaval en soms een studentenfeest (budgetminded)in de open lucht.

Comment

• sompi
            • Mar 2003
            • 200

Wij zijn overgeschakeld van GRANIT naar TXD gewoon omdat in Belgie de levering van GRANIT heel moeizaam verloopt . Bijkomende reden is dat we al jaren Turbo gebruiken voor onze Pro systemen (flood-thl-tq)
            Nu kunnen we alles doen met één enkel merk zowel de pro als de semi pro klanten .Granit hebben wij zeker niet weggedaan ivm kwaliteit.

Prijzen zijn ongeveer gelijklopend . Pro Mann is inderdaad kwalitatief minder dan Granit , ook goedkoper . Nog goedkoper en van dezelfde fabrikant is NSX .

De fabrikant van deze produkten is MASTER-EUROPE of ook HORTUS AUDIO (dit is één en het zelfde bedrijf in Frankrijk)

Ik heb vernomen dat het in dit bedrijf heel slecht gaat (stonden ook niet meerin Frankfurt zoals andere jaren ). Daarom is het misschien ook aangeraden om voor een merk te kiezen wat een vaste waarde is zoals bv.TURBOSOUND

Comment

• Michael
              • Nov 2002
              • 643

Ik heb het al vernomen. Mij is de jbl mpro serie ten gehore gekomen. Niet slecht. Ik denk dat ik hier mijn speakers vandaan ga halen (podium monitor gebruik)of de passieve mackie tops niet de c-300 maar het grotere broertje hiervan.(ben het type even vergeten).

Comment

• sompi
                • Mar 2003
                • 200

vergelijk eerst even met de TXD van Turbosound .Je zal verbaast zijn .
                De beste manier om speakers te vergelijken is ze even naast elkaar zetten . De TXD 12 M bruikbaar als top en monitor is volgens mij het beste kastje te koop in zijn prijscategorie . Je kan bij ons vrijblijvend komen vergelijken .

Comment

• Michael
                  • Nov 2002
                  • 643

Waar zitten jullie? en kun je me dan ook even zeggen wat zo'n kastje ex. btw nieuw kost?

Comment

• sompi
                    • Mar 2003
                    • 200

TXD 12 M kost bruto in Belgie 625 euro ex BTW

Comment

• Snuffeldier
                      • Sep 2003
                      • 13

De Nederlandse importeur van Granit en Promann is ICM in Alphen a/d Rijn.

Check www.hortusaudio.nl

Comment

• Gast1401081
                        • Mar 2001
                        • 7999

http://www.bourgonje.nl/$sales/PDF%20prijzen/PDF2003beveiligd.pdf

in nederland 614 euri

Comment

• goldsound
                          • Jan 2003
                          • 429

Hierboven had ik al gezegd dat we een set gehad hebben maar deze verkocht hebben.

Pas geleden toch weer iets van Granit gekocht. Het betreft hier om 2 GRANIT C4 MKII. ( http://members.home.nl/shaft/C4.jpg )

Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

Comment

• wimpie
                            • Sep 2003
                            • 2

zelf heb ik mijn granit set in geruild voor grooth speakers ik kende het merk niet maar het klonk donders goed wel even handelen in nunspeet met msp geluid

Comment

• Triple S
                              • Sep 2000
                              • 808

Grooth Audio loopt ook een topicje over hier, volgende pagina denk ik.
                              Naar mijn idee ben je er qua kwaliteit op achteruit gegaan, maar ik moet daar eerlijk bij zeggen dat ik jouw Granit en jouw Grooth natuurlijk niet gehoord heb.
                              Don\'t call me DJ!

Comment

Working...