Iemand ervaring met deze merken cq bedrijven die deze merken te koop aanbieden. Heb deze speakers afgelopen week op een klein buitenconcertje gehoord en was erg onder de indruk.
Granit & promann speakers???
Collapse
X
-
vrij veel ervaring met deze systemen . Voor de prijs denk ik iets van het beste wat op de markt is vooral voor discobar minder voor live-werk.
Echter wel moeilijk om aan onderdelen te raken , in Belgie toch.
In deze prijsklasse zijn wij overgeschakeld naar Turbosound TXD series .
edit door MOD: geen advertenties aub
Comment
-
Wij hebben een Graniet gehad.
Zie http://www.student.tue.nl/m/p.l.c.le.../skihutl03.jpg
We waren hier zeer tevreden over, echt zijn geld waard.
Deze is ingeruild omdat we toewaren aan vernieuwing.
Jippie, binnenkort DIGAMSZoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoekComment
-
Ja ik heb er ook al enkele dingen over gehoord varierend van de grootste troep die *** onder de zon heeft tot beste spul voor in hun prijsklasse. Maarja je weet het nooit. Waarom overstappen op turbosound txd. Goedkoper? beter?. Heeft iemand van jullie ook de prijzen van granit en promann. Heb te horen grkregen dat promann de budget reeks is en granit de hogere categorie. Overdevest stuurt me ook al wat prijzen maar vind het altijd fijn als ik vergelijkingsmateriaal heb.
Mensen die nog andere merken kennen die beter zijn altijd welkom. Ben op zoek naar twee toppen die gewoon leihard gaan, de geluidskwalitiet is niet zo belangrijk. Is voor carnaval en soms een studentenfeest (budgetminded)in de open lucht.
Comment
-
Wij zijn overgeschakeld van GRANIT naar TXD gewoon omdat in Belgie de levering van GRANIT heel moeizaam verloopt . Bijkomende reden is dat we al jaren Turbo gebruiken voor onze Pro systemen (flood-thl-tq)
Nu kunnen we alles doen met één enkel merk zowel de pro als de semi pro klanten .Granit hebben wij zeker niet weggedaan ivm kwaliteit.
Prijzen zijn ongeveer gelijklopend . Pro Mann is inderdaad kwalitatief minder dan Granit , ook goedkoper . Nog goedkoper en van dezelfde fabrikant is NSX .
De fabrikant van deze produkten is MASTER-EUROPE of ook HORTUS AUDIO (dit is één en het zelfde bedrijf in Frankrijk)
Ik heb vernomen dat het in dit bedrijf heel slecht gaat (stonden ook niet meerin Frankfurt zoals andere jaren ). Daarom is het misschien ook aangeraden om voor een merk te kiezen wat een vaste waarde is zoals bv.TURBOSOUND
Comment
-
Ik heb het al vernomen. Mij is de jbl mpro serie ten gehore gekomen. Niet slecht. Ik denk dat ik hier mijn speakers vandaan ga halen (podium monitor gebruik)of de passieve mackie tops niet de c-300 maar het grotere broertje hiervan.(ben het type even vergeten).
Comment
-
vergelijk eerst even met de TXD van Turbosound .Je zal verbaast zijn .
De beste manier om speakers te vergelijken is ze even naast elkaar zetten . De TXD 12 M bruikbaar als top en monitor is volgens mij het beste kastje te koop in zijn prijscategorie . Je kan bij ons vrijblijvend komen vergelijken .
Comment
-
Comment
-
-
Hierboven had ik al gezegd dat we een set gehad hebben maar deze verkocht hebben.
Pas geleden toch weer iets van Granit gekocht. Het betreft hier om 2 GRANIT C4 MKII. ( http://members.home.nl/shaft/C4.jpg )
Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoekComment
Comment