HK audio Premium serie

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bats
    • Sep 2001
    • 134

    HK audio Premium serie

    na wat zoeken heb ik niks specifieks kunnen vinden over de HK audio pr-112 die we van plan zijn binnenkort te gaan kopen. maar ik wil eigenlijk eerst wat gebruikerservaringen horen over deze kastjes.

    we willen de kastjes gaan gebruiken voor drive in show tot een man of 100/150, later willen we baskasten erbij zetten (pr115 sub of zoiets)

    maar hoe zijn jullie te spreken over deze speakers? of over deze serie in het algemeen? is het wat voor ons (drive in show gebruik en trouwens ook een beetje voor de verhuur voor andere showtjes of toespraken enz.)



  • Prins
    • Apr 2003
    • 98

    #2
    Hallo Bats,

    Heb je de zoekfunctie hier rechtsbovenin al gebruikt?
    Na intoetsen HK Audio krijg je toch al aardig wat berichten.
    Verder kan ik je niet helpen want ik gebruik zelf geen HK.
    Succes verder!



    Comment

    • Bats
      • Sep 2001
      • 134

      #3
      mja heb ik al gebruikt maar, wat ik al zei, ik zoek specifieke dingen over de premium serie.

      Comment

      • T-Nuzz
        • Dec 2002
        • 274

        #4
        Ik heb sinds een jaar 2 x 115. Bevalt zeer goed. Voor een disco kun je beter een 15" nemen, tenzij je er meteen subs bij neemt. Anders heb je namelijk veel te weinig bass. Heb met de 12" versie niet gewerkt, maar wel met zijn voorganger uit de Linear Pro serie. Werkte voor disco's goed met een 18" sub uit dezelfde serie.

        Live werk: heb de laatste genoemde opstelling (lp-serie) ook wel eens gebruikt voor een zangset bij een bandje. Alleen toetsen, zang en kick versterkt. Geluid genoeg. Hetzelfde geldt voor 2 15" premium op statief. Genoeg voor de zang. Kwam makkelijk boven de backline (Mesa Boogie / Fender voor de liefhebber) uit.

        Truth is stranger than fiction


        Heb je dat echt allemaal nodig?

        Comment

        • Roeltej
          • May 2001
          • 761

          #5
          wat voor versterker (aantal watt bv) kan je het beste achter die PR-115's zetten ?

          (: Vitality
          Vitality Show

          Comment

          Working...