mag ik als top gebruiken ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ RoP en LJ WouT
    • Nov 2002
    • 120

mag ik als top gebruiken ?

hallo,

ik vroeg me af of je eender welke 2 of 3 weg box actief als top mag schakelen? zo zou ik mijn 2 weg speakers op een X-over willen gebruiken als top samen met baskasten.

alvast bedankt

• speakerfreak
    • May 2002
    • 1446

Wat zijn we weer heerlijk duidelijk (NOT)

als jij een top speaker hebt 2 weg die je normaal fullrange gebruikt, ja hoor dan is die als top te gebruiken.

welk type/merk is het?

Frank, of the drive in show: The Xtreme Xperience.....
    Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• DJ RoP en LJ WouT
      • Nov 2002
      • 120

DAP k115 ( ja slechtslecht ) maar met de centjes van mamie en papie kom je nu eenmaal niet verder.
      de sub's zouden worden Zeck L118 (600Watt)

thx

Comment

• beyma
        • Oct 2002
        • 1614

citaat:met de centjes van mamie en papie kom je nu eenmaal niet verder.
        Als je mijn zoon was kreeg je een klap voor je kop met zo'n opmerking! Kranten lopen moest ik om mijn eerste spullen te kopen!!!

Maar goed, on topic, Wat je wil kan prima, tenminste als ik goed begrijp dat je dus een sub tot een bepaald bereik wil laten spelen en een top vanaf een bepaald bereik.
        Als je BI-amping bedoeld zou ik dat niet doen met een kast die daar niet op gemaakt is.

Martijn

Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• speakerfreak
          • May 2002
          • 1446

kan prima, zijn trouwes leuke kastjes hoor die k115/k112 dus niet je eigen spullen afkraken!

maar kan prima met die kastjes

Frank, of the drive in show: The Xtreme Xperience.....
          Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• luc2366
            • Jul 2002
            • 1161

mee eens: een goed pak rammel om te leren appreciƫren wat men krijgt.
            "weet t: slecht-slecht"...waarschijnlijk zeg je dit ook gewoon maar om mee te lopen met de "grote" jongens die alles van DAP afbreken zonder dat ze t toestel in hun handen hebben gehad! ik zit al jaren in t vak en heb zelf 6 K-112 en 4 K-115. Inderdaad niet de beste speakers (en ik heb ook wat verandert aan het filter) maar ook zeker niet slecht!

Comment

• DJ RoP en LJ WouT
              • Nov 2002
              • 120

"weett slecht slecht" is idd om de commentaar die andere zouden geven zelf al te geven. en met dat krijgen van de ouders bedoel ik mijn schramele paar euro drinkgeld .. voor de rest van de install. borstel ik iedere zaterdag in een bedrijfje schavelinge bij elkaar ik denk dat dit eerlijk is.
              Maar mss toch even dit : Als ik geen overdreven feedback door de naaldjes van m'n draaitafels wil, mag ik dan de sub's een paar meter verder plaatsen dan de top .. of zou ik dan beter de hele set verplaatsen ?

dankje.

Comment

• sparky
                • Apr 2002
                • 2104

Kwestie van je draaitafels goed plaatsen, ik ga er niet over uitweiden want er is al aardig wat over gezegd op dit forum.

De storthoop heeft gesproken
                Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

Working...