amcron 1200 micro-tech lx

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • erikdrnl
    • Jan 2003
    • 134

    amcron 1200 micro-tech lx

    Ik heb laatst een optreden gehad en ik kreeg een probleem met een amcron 1200 1 kanaal ging steeds zachter en als ik hem op de mixer zacht zette hoorde ik een brom ik heb alles geprobeerd om het probleem op te lossen maar nee en hij stuurde gewoon netjes op 8 ohm een hk topje aan ik verdenk dat de pipklip niet goed is wat denken jullie groeten erik.

    erik
    erik
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2139

    #2
    citaatipklip
    misschien een domme vraag maar wat is een pipklip?

    greetz ronny (bsl)
    niet zagen, gewoon doen!

    Comment

    • erikdrnl
      • Jan 2003
      • 134

      #3
      een processor kaart[is geen domme vraag hoor].

      erik
      erik

      Comment

      • ronny
        • Dec 2002
        • 2139

        #4
        ja ik denk ook wel dat er dan iets mis is met de processing van je gluidssignalen. Je zegt dat er een brom te horen is. Ik denk dat je dan ergens een kabeltje(massa/ signaal) hebt dat los zit en dat raakt aan bepaalde delen.

        Kan je het processorgedeelte niet overbruggen of zo? Dus dat je rechtstreeks van mengpaneel naar versterker gaat en niet via de processor. Als je dan geen problemen meer hebt weet je dat de processor voor de nodige storingen zorgt.

        greetz ronny (bsl)
        niet zagen, gewoon doen!

        Comment

        • Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

          #5
          Microtech 1200 heeft toch twee potmeters achteropzitten : ( 5k, uit mijn hoofd..)

          deze heb ik eruitgehaald, ( vervangen door een 5k weerstand..) en toen was mijn probleem over.

          wat was mijn allereerste handtekening???

          Comment

          Working...