geen mt2 toch maar hitec audio

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mikael
    • Jul 2003
    • 45

2ohm in brigde mode? Niet lang in ieder geval (proefondervindelijk bewezen)

Comment

• erikdrnl
      • Jan 2003
      • 134

Maak niet uit jongens je moet altijd op safe draaien ook met amcron.
      Ik draai max 4ohm stereo NEVER PROBLEMS maar het gaat wel knetter hard.

erik
      erik

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

neu hoor,

er is al eens eerder een topic geweest over het verschil tussen mono-parallel en gebrugd.

gebrugd = serie, dus de minimale impedanties optellen

monoparallel = parallel, dus de minimale impedanties delen door 2.

en dat laatste gaat bij een amcron perfect, kan ik U melden...

is there live on mars????

Comment

• Watt Xtra
          • Oct 2004
          • 1119

Originally posted by MacGyverSounds
          ik heb je al eerder gezegd :

Mill-Music in Doetinchem heeft er nog zat in de verhuur.

(20 sets...) Dus bijhuren is geen probleem...

enne, die ervaring : wij waren ooit importeur van dat speelgoed. ca 1000 x mee gedraaid. De nieuwe Behringer crossovers erachter maken een wereld van verschil, btw..

is there live on mars????
          hallo ********

Ik haal een redelijk oud topic naar boven maar heb een aantal vragen met betrekking op de hitec Ha set

Ik heb een setje gekocht met dubbel 18" jbl. plus de dubbel 15"/2" toppen, 1 15" is van Gauss, de ander JBL, hoog driver is de jbl 24 nogwat. Volgens de verkoper 16ohm. orginele proccesor

Nu kom ik tot het volgende.
          Ik heb het idee dat de sub kasten veel te hog doorlopen en niet genoeg drukken. Ok mijn versterker is op dit moment ook niet echt overkill maar toch. verder schreeuwt het hoog enorm in verhouding met het mid.
          In 3weg gebruik mis ik een gedeelte midlaag heb ik het idee, het kickt niet, gebruik ik het 2weg dan komt er wel degelijk kick uit de toppen.

Zou het kunnen dat de proccesor die erbij zit niet geheel orgineel is of niet bedoelt is voor de set? Is dit te controleren? Ik las namelijk reeds op het forum over diverse speakers die gebruikt worden in deze kasten, hebben zij alleen een andere proccesor?

Weet jij of iemand anders misschien de crossover punten van deze set? Ik heb namelijk ook wel een digitale proccesor en zou dit dus ook eens kunnen proberen.

Oja deze vragen zijn natuurlijk niet alleen voor ******** iedereen die mij zou kunnen en willen helpen.. graag!
          JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

Working...