Turbosound Of S.A ; wat is kwalitatief beter

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • reflection
    • Mar 2002
    • 413

Turbosound Of S.A ; wat is kwalitatief beter

Hallo, medeforummers,

Iemand die werkzaam is bij een bedrijf waar ze S.a gebruiken is er heilig van overtuigd dat S.A vele malen beter klinkt en beter is dan Turbosound, nu beweerd de vertegenwoordiger van S.a dat dit ook zo is op een opendag op dat bedrijf)je gaat je eigen merk niet de grond in duwen), maar nu vraag ik me dus af wat jullie meningen zijn:

als je s.a met turbosound vergelijkt, welke zou je liever mee werken/kopen/huren?

en waarom, ik kon geen website of tijdschrift vinden waar tests instaan die me hier een antwoord op kunnen geven.

Het gaat over de S.A Champs evt met Xl bins eronder
    en over de floodlight serie's van turbo.
    houdt wel rekening met de hoeveelheid stacks bij het beoordelen

als je het geen van beide nooit hebt gehoord, zeg dan niet dat een van beiden beter is omdat je een merk vaker hoort.

alvast bedankt,
    Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc
  • MeElmo
    • Aug 2003
    • 45

tja ben zelf meer monitormixer.. dus ik zeg turbo.... wat die dingen gaan lekker hard.... tja....kwa front..hmmzzzz heb nog nooit op sa gedraaid.. maar turbo is ok, als je er mee om kan gaan...
    SHA\'MON..... auw..

Comment

• ronny
      • Dec 2002
      • 2139

citaat:als je het geen van beide nooit hebt gehoord, zeg dan niet dat een van beiden beter is omdat je een merk vaker hoort.
      ik heb beide merken nog niet gehoord. Ik heb er dus ook geen mening over. Wat ik wel weet is dat smaken verschillen. Het is niet omdat bij test blijkt dat turbosound bv beter is dat jij er daarom ook zo over moet denken. Iedereen heeft zijn ervaringen en zijn pro's en contra's. Maar goed ook eigenlijk

Met jouw vraagstelling ga je weer een hele discussie openen. Nu ja daar is het forum voor natuurlijk[^]
      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• reflection
        • Mar 2002
        • 413

een discussie is juist mooi, geeft iedereen de voor en na delen van iedder merk aan..ookal is ieders mening anders kun je daar tog een conclusie uit trekken
        Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• lifesound
          • Apr 2003
          • 1052

Ik heb al enkele malen groepen gemixt op S.A.
          Wat turbosound betreft heb ik nog niet het genoegen gehad erop te mixen, maar overal waar ik turbosound aan het werk hoorde klonk het naar mijn mening telkens beter dan de malen ik S.A ben tegengekomen.

Dat is dan al 1 mening

Comment

• sis
            • Jul 2003
            • 3305

Ik sluit mij aan bij lifesound
            Persoonlijk vind ik al de produkten van turbosound nogal hard klinken : vooral in het gebied tussen 800 hz en 4.500 hz
            dit is inderdaad eeen groot spectrum !!!
            eigen ervaring

Neeeeee , ik moet ze niet , welke reeks dan ook !!!!!
            sis
            Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• sis
              • Jul 2003
              • 3305

oh ja, iets vergeten : sorry !!!!!!!

S.A. is toe aan een pauze of bezining hoe ze de zaken gaan aanpakken

sis

Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

turbo, met PD-componenten .

inderdaad: SA moet ff met vakantie.

Comment

Working...