DJ micro via PA-mixer of DJ- mixer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • driesmees
    • Apr 2003
    • 1076

Dat je moet opletten wie er achter je gerief staat,(ik speel in op de post van sparky.
    [CENTER] [/CENTER]

Comment

• sparky
      • Apr 2002
      • 2104

Haha, T-nuzz, de hoorn afplakken? Wow da's wel drastisch zeg!
      Als de D.J. zo kan werken is het mischien een oplossing, maareh, krijg je dan niet dat de D.J. overal hoog in gaat draaien?
      Anyhow, mischien een oplossing, maar ik pak problemen toch liever bij de bron aan, zoals beschreven.
      Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• T-Nuzz
        • Dec 2002
        • 274

Dat afplakken kwam met name door de klank van de wedge zelf. Maar ach, eigenlijk maakt het allemaal niet zo heel veel uit. En als iets niet werkt is het zo omgeprikt niet?

Heb je dat echt allemaal nodig?

Comment

• pieterjan
          • Dec 2001
          • 395

Net zoals al meer zijden gewoon de mix op de dj mixer. Zo kan hij zelf bepalen hoe en wat. En ik neem aan dat jij ook diegene bent die vast wel oplet ofdat de dj niet in het rood draaid.
          Pieter-jan Jochems
          Danstoko.nl

Comment

• Davy Gabriels
            • Aug 2002
            • 819

Oplossing van sparky lijkt mij het beste,eerst via DJmixer proberen, als dat niet goed gaat,gewoon andere mic via PA.
            citaat:Heb trouwens nog geen dj's meegemaakt die ik zou willen omschrijven als sonische terrorist. Tenminste, ik heb er nog niet mee hoeven werken. Just lucky???
            Ik heb nog niks anders gehad als van die DJ's...
            citaat:En ik neem aan dat jij ook diegene bent die vast wel oplet ofdat de dj niet in het rood draaid.
            Die is goed,dan begin ik nu alvast te trainen om vrijdag de marathon te lopen tussen FOH en DJ...
            citaat:Er hoeft ook niet constant iemand achter de FOH-tafel te zitten
            Toch wel.

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3150

citaat:En wat doe je als die constant aan de gain en toonregeling zit te knoeien,ben niet van plan om zoals altijd weer constant het podium op te rennen... De DJ's die ik meestal heb,hebben totaal geen discipline.Meestal zijn dit kerels die altijd in hun jeugdhuis draaien,en dan 1 keer per jaar op de fuif van hun vereniging zelf mogen "draaien"
              U wordt zeer vriendelijk bedankt.

Nu on-topic:
              DJ-Mic zegt t zelf al: bij de DJ erin prikke. Wat het monitore betreft. Iedere DJ (kan zelf erover meepraten) heeft liever alleen de muziek over de monitoren, dan geen van bijde. Mic ook is gewoon een pre. Niets bijzonders, tenzij jouw DJ ook nog een zangact wil opvoere uiteraard.

Wat het rondzinge in de monitoren betreft, draai hoog een beetje uit de monitore en het lage een beetje uit de Mic. Meer niet.

Suc6,
              Jurjen

P.S. ik ben dus niet gewoon een DJ die niets van PA afweet, ik doe van alles. Dus ik moet ook die kleremusicals bij mij op school doen. Daar zitten een paar simpele actreuzels tusse, zeg...

Comment

• sparky
                • Apr 2002
                • 2104

Heeft iemand mischien een nieuw toetsenbord voor die jongen? Eentje waarvan de N het nog wél doet.
                Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

gaffa over zijn fadertje plakken, en met de engste dingen bedreigen als-tie het eraf haalt... ( das nou instrueeren)

Comment

• ronny
                    • Dec 2002
                    • 2139

citaat:en met de engste dingen bedreigen

zoals[?]
                    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

zoals.....het betalen van een nieuwe eindset, 130 kg aikido, kortom vervelende lastige nare enge dingen.....

Comment

Working...